וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוכמה העברתו של קווין גמיירו לברצלונה

בספרד מפרסמים שהדאבליסטית סיכמה עם סביליה על העברתו של החלוץ הצרפתי בן ה-29. גמיירו עצמו לא שותף במשחק אימון של האנדלוסים וישב ביציע לצד המנהל הטכני של הקבוצה. יהיה הרכש החמישי

קווין גמיירו שחקן סביליה חוגג. GettyImages
בדרך לדאבליסטית. גמיירו/GettyImages

האם ברצלונה בדרך לרכש חמישי הקיץ? ספורט הקטלאני מדווח הערב (ראשון) כי הדאבליסטית הספרדית הגיעה לסיכום עקרוני עם סביליה על רכישתו של קווין גמיירו. על פי הדיווח, מרבית פרטי העסקה סוכמו בין הצדדים ועכשיו נותרו רק עוד פרטים קטנים, לאחריהם תודיע ברצלונה על הרכש החמישי שלה בקיץ.

גמיירו, מהשחקנים המהירים בלה ליגה, לא שיחק במשחק אימון של סביליה בהולנד הערב וישב לצדו של המנהל המקצועי של המועדון ביציע ומיד הצית שמועות לגבי מעבר אפשרי שלו ממחזיקת הליגה האירופית. על פי הדיווח, גמיירו יהיה החלק האחרון בפאזל של לואיס אנריקה וברצלונה, שצירפה הקיץ כבר את סמואל אומטיטי, לוקא דין, אנדרה גומס ודניס סוארס.

גמיירו (29) עלה לקבוצת הבוגרים של שטרסבורג ב-2005, ושיחק בשורותיה עד 2008. בין 2008 ו-2011 פרץ במדי לוריין, בשורותיה כבש 50 שערים ב-108 הופעות, שסידרו לו את החוזה הבא, בפריס סן ז'רמן. אחרי שתי עונות בקבוצת הפאר הצרפתית, בהן כבש 19 שערי ליגה, נמכר בקיץ 2013 לסביליה תמורת 10 מיליון יורו. בעונתו הראשונה במדי הקבוצה האנדלוסית כבש 15 שערי ליגה, בשנייה 8 ובשלישית 16, תוך שהיה לאחד הגורמים המרכזיים בשלוש הזכיות הרצופות של סביליה בליגה האירופית.

קווין גמיירו שחקן סביליה. sport.es, אתר רשמי
גמיירו צופה מהיציע במשחק של סביליה הערב/אתר רשמי, sport.es

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully