וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו המניעה בוטל: פרדראג ראיקוביץ' יורחק משלושה משחקים גביע הטוטו

על פי בקשת עו"ד מורן מאירי, המייצג את מכבי תל אביב, בוטל צו המניעה הזמני של בית המשפט על העונש אותו ספג השוער בשל "אירועי דוחא" אשתקד. ראיקוביץ' יוכל לשחק בדרבי בגביע הטוטו. אבו יונס: "עשו קרקס מבית הדין, עונש הזוי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', יורחק משלושת משחקי גביע הטוטו של הקבוצה, שייערכו לפני פתיחת העונה בליגת העל, כך קבע הבוקר (ראשון) בית המשפט המחוזי.

ממכבי תל אביב נמסר כי הקבוצה משכה את הסעד הזמני "בעקבות הבטחת ההתאחדות לכדורגל לשנות את התקנון, כך שבעתיד תינתן זכות ייצוג במקרים כאלה".
.
מההתאחדות לכדורגל נמסר: "בדיון שהתקיים הבוקר בבית המשפט המחוזי בתל אביב, הודיע בא כוח השחקן ראיקוביץ' על משיכת העתירה, לפיכך צו המניעה מבוטל והעתירה נדחתה. השחקן ירצה בהתאם לאמור בתקנון המשמעת והחל מהמשחק הרשמי הראשון לעונת המשחקים 2016/17. יש חשיבות על כך שבסיום ההליך בבית המשפט החלטת בית הדין המשמעתי שרירה וקיימת ונכנסת לתוקף".

עוד בנושא:
הרגע ששינה את הכול: הטור השבועי של ערן זהבי
ג'ון אוגו נפגש עם ג'ורדי קרויף, גורם בבאר שבע: "את השאלה למה צריך להפנות לג'ורדי"

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב בבית המשפט. מגד גוזני
יפסיד רק את גביע הטוטו. ראיקוביץ' בבית המשפט הבוקר/מגד גוזני

נגד ראיקוביץ' נפסק לקראת סיום העונה שעברה עונש השעייה משלושה משחקים, זאת לאחר שנראה דוחף במהלך מהומה בסיום המשחק בדוחא את מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס. אלא שלאחר מאבק משפטי, הצליחה מכבי תל אביב לדחות את מימוש העונש וראיקוביץ' הורשה לשחק עד לסיום העונה, בכל המשחקים המכריעים של הפלייאוף העליון ובגמר הגביע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

היום הגיעו השחקן, הנציגים המשפטיים של מכבי תל אביב ואלה של ההתאחדות לכדורגל לדיון בבית המשפט בתל אביב ובו ביטל נשיא בית המשפט, השופט איתן אורנשטיין. את הסעד הזמני שהוטל על העונש, לבקשת מכבי תל אביב. עורך הדין מורן מאירי, המייצג את הצהובים, היה זה שביקש לבטל את צו המניעה הזמני שהוטל על העונש, כך שלמעשה הוא יחול במשחקי גביע הטוטו. השופט קיבל את הצעת הצהובים וההתאחדות לא התנגדה למהלך.

המשמעות אגב, היא שראיקוביץ' יורשה לשחק בדרבי בגביע הטוטו מול הפועל תל אביב, משחק שייערך במחזור הרביעי והאחרון בשלב הבתים של המפעל.

יושב ראש בני סכנין, מוחמד אבו יונס, הגיב להרחקה של ראיקוביץ': "זה עונש מצחיק והזוי, עשו קרקס מבית הדין ובסופו של דבר זה מה שמכבי תל אביב רצתה להשיג. בכול מקרה, בדרך כלל בגביע הטוטו משחק שוער המשנה, אז אין כאן עונש בכלל". לגבי האפשרות שקבוצתו תבחר לערער על העונש: "אנחנו לא צד בעניין, זה לא עניין שלנו אלא ציבורי, לא של בני סכנין".

מורן מאירי יועץ משפטי מכבי תל אביב. מגד גוזני
ביקש לבטל את צו המניעה הזמני. מאירי/מגד גוזני
שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ', יעל מרגלית בבית המשפט. מגד גוזני
ראיקוביץ' לצד עו"ד יעל מרגלית/מגד גוזני
יועץ משפטי התאחדות לכדורגל יוחאי הורוביץ. מגד גוזני
ההתאחדות הסכימה לביטול צו המניעה. בא כוחה של ההתאחדות, עו"ד יוחאי הורוביץ/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully