וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס: "הבוס רוצה להחתים חלוץ נוסף? אולי הוא לא מרוצה ממני"

חלוץ ברצלונה נשאל במסיבת עיתונאים על רצונו של המועדון להתחזק בהתקפה, התלוצץ והוסיף: "מי שיגיע יוכל לשפר אותנו". בקבוצה חוגגים את החתמתו של אנדרה גומס מתחת לאף של ריאל מדריד

one

אחרי שצרפה לסגל כבר את דניס סוארס, לוקא דין וסמואל אומטיטי, ברצלונה הודיעה אמש (חמישי) על צירופו של אנדרה גומס, מהלך שבעיקר הפתיע את ראשי ריאל מדריד. הבוקר מדווחים בתקשורת הקטאלונית כי כבר בשעה 22:00 סיפר נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, לחברי ההנהלה כי הפורטוגלי סגר תמורת 60 מיליון יורו. שעה מאוחר יותר, הודיעה ברצלונה על חתימתו של הקשר לחמש שנים תמורת 40 מיליון יורו, עוד סכום המוערך ב-15 מיליון יורו במשתנים כאשר מרטין מונטויה צפוי לעשות את הדרך לסגל של פאקו אייסטרן. 'ספורט' המקומי כבר דאג להבהיר כי גומס בעצמו היה זה שדחה את המגעים ריאל מתוך תקווה להצטרף לברצלונה, שכבר חוגגת עם הרכש החדש: "המחטף של בארסה מתחת לאף של ריאל".

הסיבה שסללה את דרכו של גומס לקאמפ נואו היא הדרישה של ראשי ולנסיה לקבל את בעסקה לפחות שניים מתוך הרשימה הבא: מתאו קובאצ'יץ', נאצ'ו, מרקו אסנסיו וחסה רודריגס. בריאל סרבו לדבר על שחקנים שיעשו את הדרך לשורות העטלפים ומשם המשא ומתן עם ברצלונה הגיע לידי מיצוי. ההעברה של גומס לברצלונה מצטרפת לרשימת עמוסה בכוכבים, שניהלו משא ומתן עם הבלאנקוס ולבסוף הצטרפו ליריבה מקאטלוניה.

בברצלונה חגגו עם ההחתמה החדשה והזכירו בגאווה את רונאלדיניו גאושו, דני אלבס, דויד וייה, ניימאר, לואיס סוארס וגומס בתוך אלה שעל פי 'מארקה', המקורב לפלורנטינו, טען כי כל השישה בדרכם לסנטיאגו ברנבאו, אך הפכו לשחקני ברצלונה. בכך ולנסיה קיבלה מברצלונה 109 מיליון יורו בשנים האחרונות אחרי צירופם של וייה, ג'ורדי אלבה וז'רמי מתיו.

עוד בנושא:
ברצלונה הודיעה: הושג סיכום עם ולנסיה על רכישת אנדרה גומס
העברות בעולם: קבאני על הכוונת של צ'לסי, ארדה לארסנל?

צירופו של קשר אלופת אירופה עשוי להיות זה שיוביל למכירתו של ארדה טוראן. גומס יצטרף לדניס סוארס, איבן ראקיטיץ', ראפיניה, סרג'י רוברטו ואנדרס אינייסטה על שתי העמדות במרכז המגרש לצדו של בוסקטס כאשר ארסנל, גלאטסראיי, בורוסיה דורטמונד ופנרבחצ'ה נחשבות למחזרות אחריו. התפקוד של טוראן במרכז המגרש מאז ינואר 2016 ואחרי ששולמו עליו 40 מיליון יורו ייתכן בהנהלה ינסו למזער נזקים אחרי שנה אחת בלבד. אחד מהסוכנים של ראקיטיץ' התקשה לעכל את צירופו של גומס וצייץ מאוחר יותר: "זה הזמן ללכת". עדיין לא ברור האם הקרואטי, שהפך לאחד השחקנים היציבים של ברצלונה בשנתיים האחרונות, יעזוב. המועדון והקשר עדיין לא הגיעו להבנות בנוגע להארכת חוזהו, אך רקאיטיץ' נחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר על לואיס אנריקה וספק גדול אם ברצלונה תאפשר לו לעזוב.

בינתיים, רוברטו פרננדס לא עוצר. אחרי השלמת עסקת גומס, בברצלונה מכוונים ליעד הבא - לוסיאנו וייטו. סביליה מחזקת אחרי הארגנטינאי של אתלטיקו מדריד, אולם החלוץ מעדיף להגיע לברצלונה. וייטו, בן 22 בדיוק כמו כל שחקני הרכש של ברצלונה, צפוי לעבות את החוליה ההתקפית של לואיס אנריקה בצוותא עם מוניר אל חדאדי ודניס סוארס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
עומס בקישור. לואיס אנריקה/AP

לואיס סוארס השתתף הבוקר במסיבת עיתונאים בה הגיב בין היתר על החתמתו של גומס ועל רצונה של בארסה להתחזק בחלוץ נוסף. "אני לא אומר את זה רק כי הוא חתם", החמיא האורוגוואי לחברו החדש לקבוצה, "הוא אחד משחקני ולנסיה שממש תפסו את העין, כישרון נהדר שבהחלט יכול לעזור לנו. גם וייטו שחקן טוב מאוד. נהניתי לצפות בו כששיחק מולנו".

"אולי הבוס לא מרוצה ממני", התלוצץ וגרר צחוק גדול בחדר כתגובה, "בשתי העונות מאז הגעתי לא הייתה הרבה רוטציה בקו הקדמי. לא משנה מי המועדון יחתים הוא יגיע כדי לשפר את הקבוצה, לאף אחד אין מקום מובטח בהרכב".

סוארס התייחס גם לפרישתו של ליאונל מסי מנבחרת ארגנטינה. "אני לא יכול לדמיין שהוא לא ישחק שם יותר", הודה, "אני מקווה שזה לא יקרה. אין שאלה בקשר לכמה הוא אוהב את ארגנטינה ואני מאמין שהוא ישקול ויחזור לשם בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully