וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: הושג סיכום עם ולנסיה על רכישת אנדרה גומס

הקטלאנים ניצחו את ריאל מדריד במאבק על שחקן נבחרת פורטוגל, שיהיה הרכש הרביעי של לואיס אנריקה אחרי אומטיטי, דין ודניס סוארס. האלופה תשלם לעטלפים כ-40 מיליון יורו עבור הקשר

שחקן נבחרת פורטוגל, אנדרה גומס. AP
החיזוק נמשך. גומס/AP

ברצלונה ממשיכה לעצב את הסגל לקראת עונת 2016/17. לאחר שצירפה מוקדם יותר הקיץ את סמואל אומטיטי, לוקה דין ודניס סוארס, הודיעה הלילה (חמישי) אלופת ספרד שהגיעה לסיכום עם ולנסיה על צירופו של אנדרה גומס, שאמור לחתום באופן רשמי ולהיות מוצג במועדון בשבוע הבא. הקשר הפורטוגלי שהצטיין ביורו האחרון היה מבוקש במספר קבוצות נוספות בשבועות האחרונים, בין היתר בריאל מדריד, ובעוד סכום העסקה עדיין לא פורסם, בספרד מעריכים כי הקטלאנים ישלמו לעטלפים כ-40 מיליון יורו עבור גומס, כשאחד מבין כריסטיאן טייו, מרטין מונטויה וסרג'י סאמפר עשויים לעשות את הדרך ההפוכה.

גומס בן ה-22 זכה בקיץ עם נבחרת פורטוגל ביורו כשהוא פותח בהרכב ארבע פעמים ולמעשה מאבד את מקומו ב-11 אחרי שמינית הגמר מול קרואטיה והשיפור הגדול ביכולת של רנאטו סאנצ'ס. גומס גם הוחלף בכל אחד מארבעת המשחקים בהם פתח בהרכב. הפורטוגלי, שמתנשא לגובה של 1.88 מטר, הצטרף לנוער של בנפיקה ב-2011 ועלה לקבוצת המילואים של המועדון ב-2012, שם שיחק שתי עונות. ב-2014/15 הושאל לוולנסיה, שם הפך לשחקן הרכב, מה שהפך את ההעברה שלו לשם לקבועה. למעשה, כבר בינואר 2014 מכרה בנפיקה 100% מהזכויות על גומס לחברת "מריטון קפיטל" ב-15 מיליון יורו. בעונה החולפת הוא רשם 30 הופעות בליגה, מתוכן 27 בהרכב, וכבש שלושה שערים, כולל בהפסד 3:2 לריאל מדריד במאי.

אנדרה גומס יהיה הפורטוגלי היחיד בסגל המתהווה של בארסה, אבל יצטרף לגלריית שחקנים פורטוגלים מרשימה מאוד שעברה בקאמפ נואו. בין השמות אפשר למצוא את לואיס פיגו, פרננדו קאוטו, ריקרדו קווארסמה, ויטור באיאה, סימאו, דקו וז'ורז'ה אלברטו מנדונסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully