וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו ביילסה: "כל הדברים שהובטחו לי מהנהלת לאציו לא קוימו"

ההתפטרות המפתיעה של הארגנטינאי תוך 48 שעות מאז שמונה גרמה לנשרים לאיים בתביעה בסך 50 מיליון יורו, המאמן תקף בחזרה: "יש כאוס במועדון, עדיף להם שלא אפרסם את תיעוד השיחות שלי איתם"

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר לקראת יורו 2016

ההודעה על סיום דרכו של מרסלו ביילסה בלאציו עוררה סערה אצל הנשרים. יומיים מאז שמונה לתפקיד הראשון שלו באיטליה בחר הארגנטינאי להודיע על התפטרותו, מהלך שהוביל את סימונה אינזאגי לתפקיד והוביל לגל שמועות אודות חזרתו של המאמן אל נבחרת ארגנטינה כאשר גם נבחרת אנגליה הוזכרה כמתעניינת בו. היום (שבת) בחר ביילסה לחשוף את הסיבות להחלטה לעזוב את לאציו במתקפה חזיתית על ראשי המועדון בעקבות ההצהרות לפיהן ראשי לאציו יתבעו אותו בגין הפרת חוזה. בתקשורת האיטלקית מדווחים כי הנשרים יתבעו את המאמן בסכום המוערך ב-50 מיליון יורו.

עוד בנושא:
יומיים אחרי שמונה: מרסלו ביילסה החליט לוותר על אימון לאציו
פפ גווארדיולה: "רוצה להוכיח שהטיקי-טאקה יכול לעבוד באנגליה"

"עזבתי את התפקיד כי כל הדברים שהובטחו לו נשארו בגדר הבטחות", תקף ביילסה ופרש את הסיבות: "דרשתי ארבעה שחקנים חדשים עד ה-5 ביולי ושום דבר לא קרה. קיים כאוס גדול במועדון הזה, ואני לא מוכן לעבוד בתנאים כאלה. במשך ארבעה שבועות ניהלתי משא ומתן עם הנהלת לאציו, ודבר ממה שהם הבהירו לי שיקרה, לא יצא אל הפועל. איך אפשר לעבוד בצורה כזו?".

מרסלו ביילסה מאמן מארסיי. AP
תוקף בחזרה. ביילסה/AP

ביילסה הוסיף: "אין לי שום תפקיד אחר שהוצע לי ובגללו עזבתי את לאציו. עדיף לאנשי ההנהלה והנשיא קלאודיו לוטיטו שלא אפרסם את התיעוד של הפגישות שלי איתם. חשוב לי להבהיר את העמדה שלי בפני העולם כי מאז ההודעה שלי יש גל של השמצות חסרות שחר נגדי. האמנתי שהשיטה שלי תיקח זמן עד שהיא תבוא לידי ביטוי אצל השחקנים, אך המועדון לא יכול לפעול בצורה חיובית כאשר הבטחות הן דבר שלא מתכוונים לקיים".

כזכור, בהודעה הרשמית של הנשרים מיד עם סיום דרכו של המאמן נכתב: "קיבלנו בתדהמה את ההתפטרות של ביילסה והצוות שלו. מדובר בהפרה בוטה של ההסכמים שנחתמו בשבוע שעבר והופקדו בהתאחדות. המועדון שמור לעצמו את הזכות לנקוט בכל האמצעים להגן על זכויותיו".

ביילסה בן ה-60 החל את קריירת האימון שלו בניואלס אולד בויס הארגנטינאית והגיע לאירופה לראשונה ב-1998 כדי לאמן את אספניול. לאחר מכן אימן במשך שש שנים את האלביסלסטה והמשיך את הקריירה הבינלאומית עם ארבע שנים נוספות בצ'ילה. בשנים האחרונות עמד על הקווים של אתלטיק בילבאו ומארסיי, וזו הייתה אמורה להיות משרתו הראשונה באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully