וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבקווה לא ימשיך במכבי תל אביב. דיווח: סינגלטון מחזיק בהצעה מהצהובים

30.6.2016 / 22:02

הצהובים הודיעו על שחרורו של שחקן הפנים. ב"יורובאסקט" טוענים שנערכו שיחות עם סינגלטון (26, 2.06 מ') במהלך הפיינל פור האחרון. אשתקד רשם ממוצעים של 8.4 נק' ו-4.5 ריב' ביורוליג

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש אחר חיזוק לקו הקדמי שלה, ובינתיים הודיעה היום (חמישי) על שחרורו של טרבור אמבקווה. לפני שבועיים פרסמנו כי במועדון פנו אל השחקן והודיעו לו שאם ירצה להישאר יצטרף לקצץ מחצית משכרו, בידיעה כי יסרב. ביוון מדווחים שאמבקווה עשוי להגיע לפנאתינייקוס.

באירופה טוענים שאחד המועמדים לחזק את הסגל של ארז אלדשטיין הוא כריס סינגלטון. על פי אתר "יורובאסקט", הפורוורד האמריקאי הודיע לקובאן שלא יאריך את חוזהו, זאת משום הוא מחזיק במספר הצעות, בין היתר ממכבי תל אביב, שכבר ניהלה איתו שיחות במהלך הפיינל פור האחרון.

סינגלטון (26, 2.06 מ'), שרשם תקופת מכללות מוצלחת בשורות פלורידה סטייט, נבחר במקום ה-18 של דראפט 2011 על ידי וושינגטון. בעונת הרוקי שלו פתח 51 פעמים בחמישייה והעמיד ממוצעים של 4.6 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק, אך בשתי העונות הבאות שיחק פחות ופחות, ולבסוף שוחרר. ב-2014 עבר לליגה הסינית, בהמשך אותה עונה חתם בליגת הפיתוח בארצות הברית, ואשתקד הצטרף לקובאן, בשורותיה העמיד ממוצעים של 8.4 נקודות (46.7 אחוז ל-2, 31.6 אחוז ל-3, 73 אחוז מהעונשין), 4.5 ריבאונדים, אסיסט ו-1.2 חטיפות למשחק.

עוד בנושא:

בגלל בירוקרטיה: שאראס עלול לאבד את חוזהו כמאמן ברצלונה
מסתבך: סטפון לאזמה נתפס בפעם השנייה על שימוש בחומרים אסורים

כריס סינגלטון לוקומוטיב קובאן. Marina Kobzeva, GettyImages
בדרך ליד אליהו? סינגלטון/GettyImages, Marina Kobzeva

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully