וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל בירוקרטיה: שאראס עלול לאבד את חוזהו כמאמן ברצלונה

כוכב העבר הליטאי, שדחה פנייה ממכבי תל אביב כדי לסכם במועדון הקטאלני, עלול להפסיד את כל הקופה: על פי החוק בספרד, רק מי שעמד על הקווים במשך שנתיים לפחות יכול לאמן קבוצה בליגה הראשונה - בעוד ליאסיקביצ'יוס יש ניסיון של חמישה חודשים בלבד בז'לגיריס קובנה

מאמן ז'לגיריס קובנה שאראס יאסיקבצ'יוס עם סרחיו רודריגס, ריאל מדריד. GettyImages
כבר יש תקדים. שאראס/GettyImages

לפני כמעט חודש סימנה מכבי תל אביב את שרונאס יאסיקביצ'יוס כמועמד המועדף עליה למשרת המאמן לעונה הבאה. אלא ששאראס דחה את הצעתה והעדיף להמתין לברצלונה לפני שיקבל החלטה. כעת, לאחר שכבר סגר את תנאיו במועדון הקטאלני, ייתכן שהוא ייצא קירח מכאן ומכאן.

התקשורת בספרד חשפה כי החוזה שעליו עומד הרכז הליטאי לחתום בבארסה אינו עומד בקריטריונים המקומיים: על פי החוק בליגה הבכירה, רק מי שעמד כבר על הקווים במשך שנתיים לפחות רשאי לאמן קבוצה ב-ACB. יאסיקביצ'יוס, שאת דרכו כמאמן ראשי החל לפני חמישה חודשים בלבד, רחוק מלעמוד בסטנדרט שהוצב ועלול לשלם על כך במשרה שיועדה לו.

עוד בנושא

דיווח: אטורה מסינה וסבטיסלב פשיץ' מועמדים לאימון ברצלונה
דיווח: שרונאס יאסיקביצ'יוס סיכם כמאמנה החדש של ברצלונה

שרונאס יאסיקביצ'יוס שחקן ברצלונה. Jose Louis Suralles, GettyImages
בורסת השמות נפתחה. שאראס במדי ברצלונה/GettyImages, Jose Louis Suralles

למהלך הזה יש תקדים. לפני שנתיים רצתה סביליה למנות את סקוט רוט האמריקאי למאמנה, אולם נאלצה לסגת מהמינוי בנסיבות דומות.

בינתיים, בורסת השמות נפתחה מחדש ובאתונה דיווחו כי מאמן נבחרת יוון, פוטיס קאציקאריס, טס בבהילות לברצלונה כדי להיפגש עם ראשי המועדון. אתר "יורוהופס" מפרסם כי בעיר נראה גם יורגוס ברצוקאס, שרק לפני כמה ימים יצאה ההודעה על המשך דרכו בלוקומוטיב קובאן. גם שמותיהם של אנדראה טרינקיירי, סווטיסלאב פשיץ' ואטורה מסינה נכנסו למערבולת.

במשחק הכסאות המוסיקליים בין מאמני היבשת מעורב גם צ'אבי פסקואל, שסיים את תפקידו כמאמן בארסה אחרי שמונה שנים. הקטאלני מועמד להגיע לבוראל קוצ'ה ויטוריה במקומו של ולימיר פראסוביץ', ששבר את חוזהו ועבר לאנאדולו אפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully