וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה לאמבקווה: קצץ כמחצית משכרך או שתעזוב

14.6.2016 / 0:11

הצהובים הבהירו לסנטר האמריקאי שאין בכוונתם להשאירו בתנאי החוזה המקוריים, לפיהם הוא אמור להרוויח כ-850 אלף דולר. צירבס: "רוצה להחזיר את מכבי תל אביב למקום שהיא שייכת לו"

one

אחרי שהודיעה על החתמתם של מאיק צירבס וקווינסי מילר, מכבי תל אביב ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים הודיעו היום רשמית לסנטר האמריקאי טרבור אמקווה כי אם ברצונו להישאר בקבוצה עליו לקצץ כמחצית משכרו, העומד על כ-850 אלף דולר לעונה. מן הסתם הבקשה של הצהובים תגרום לשני הצדדים להיפרד, אלא אם השחקן יסכים לקיצוץ.

אמבקווה כבר הבין כי הקבוצה לא מעוניינת בו וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "יום אחרון בתל אביב לפני החזרה לארצות הברית. אני רוצה להודות לאוהדים ולאנשים שפגשתי בישראל. האוהדים תמכו בנו למרות עונה בינונית. מכבי תל אביב תהיה צהובה עד סוף ימי חייה".

טרבור אמבקווה מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שניהם בדרך החוצה. אמבקווה והנדריקס/יוסי ציפקיס

הצהובים ינסו להשתחרר מחוזהו של ריצ'רד הנדריקס ואף פנו לסוכניו כדי למצוא פתרון.

הרכש הטרי של הצהובים, מאיק צירבס, כתב היום פוסט בו נפרד מאוהדי הכוכב האדום. "אחרי שזכיתי עם הכוכב האדום בתארים, החלטתי לעלות לדרגה הבאה מבחינת קריירה והישגים", כתב. "אני גאה להיות חלק מהמשפחה הצהובה של מכבי תל אביב. בואו נעבוד יחד להביא את המועדון המפורסם הזה לאן שהוא שייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully