וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ עשה את שלו: משחקה של בית"ר ירושלים מול סלובודה טוזלה ישודר בערוץ הספורט

28.6.2016 / 18:06

לאחר שנראה היה כי ההתמודדות בבוסניה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית לא תשודר וכעסם של אוהדי הקבוצה על כך, הושגה הסכמה. הקבוצה נחתה וערכה אימון ראשון במדינה תחת אבטחה הדוקה

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

בווידאו: אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים

הלחץ נשא פרי: משחקה של בית"ר ירושלים מול סלובודה טוזלה ביום חמישי בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית ישודר בסופו של דבר בערוץ הספורט, לאחר שנראה היה כי לא יועבר בשידור ישיר בטלוויזיה בארץ. אוהדים רבים של הקבוצה כעסו על כך ומיילים וטלפונים רבים נעשו בנושא, אך על פי החלטת מועצת הכבלים והלווין לא ניתן לשדר משחק חוץ רשמי של קבוצה ישראלית בערוץ בתשלום, ואחרי שהמועצה לחצה על הערוצים הפתוחים על מנת שיפעילו בנושא, רכש ערוץ הספורט את הזכויות.

בית"ר נחתה היום (שלישי) בבוסניה לקראת המשחק מול סלובודה טוזלה ביום חמישי במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה המריאה דרך טורקיה, הגיעה לבית המלון וערכה אימון ראשון תחת אבטחה הדוקה.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים: שמעון אבוחצירה חתם לעונה, קשר סרבי מועמד
כדי להימנע מקביעת תג מחיר לאצילי: בית"ר תשתמש בתקדים ערן זהבי
רן בן שמעון תרשום: בעיה חמורה לסלובודה טוזלה באגף השמאלי

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
השיגו את מבוקשם. אוהדי בית"ר ירושלים/אדריאן הרבשטיין

מי שלא יצאו הם דובב גבאי, שכבר הספיק לחתום בבני יהודה, דני פרדה ורועי זיקרי, שנתבקשו לחפש קבוצות ודוד קלטינס הפצוע. עידן ורד, שנכנס בהדרגה לכושר, לא יהיה בסגל לצמד המשחקים הקרוב אך טס עם הקבוצה, כמו גם שמעון אבוחצירה שהצטרף לטיסה אף הוא על אף שלא יהיה בסגל.

על פי התרגולים של המאמן רן בן שמעון, הכוונה לפתוח עם שלישיית קישור הכוללת את קלאודמיר פריירה, קובי מויאל ודן איינבינדר. בחלק הקדמי עומר אצילי וארסניו ולפורט אמורים לשחק מאחורי איתי שכטר.

שחקנים בקבוצה אמרו: "אנחנו לא בסגל מלא ולא בכושר מלא, ובאים לשחק על תוצאה. הכי חשוב לא לספוג ואם אפשר גם להבקיע זה יהיה מצויין. העיקר שנעביר את ההכרעה לטדי עם הקהל שלנו".

ב-48 השעות הקרובות יתברר סופית האם טל בנש יצטרף. הקבוצה הגישה לשחקן הצעה לשנתיים ותמתין לתשובה ביומיים הקרובים. למגן הצעה גבוהה יותר מבני יהודה, אך נכון לשלב זה הוא מעדיף את בית"ר ירושלים.

(עדכון ראשון: 09:06)

עידן ורד באימון בית"ר ירושלים. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
עידן ורד באימון בבוסניה/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער
בית"ר ירושלים עם מאבטחים באימון. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
מתאמנים תחת אבטחה כבדה/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully