וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון תרשום: בעיה חמורה לסלובודה טוזלה באגף השמאלי

25.6.2016 / 20:13

סגנית האלופה הבוסנית מתקשה להשלים את החתמתם של שני שחקנים וייתכן שתופיע למשחקים נגד בית"ר ירושלים ללא מגן שמאלי טבעי. עוזר המאמן: "בית"ר היא נעלם גדול עבורינו"

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

סלובודה טוזלה הבוסנית אמנם מנהלת מגעים מתקדמים עם המגן השמאלי המקדוני אלכסנדר לאזבסקי והבלם-מגן שמאלי איבן פאטיץ', אבל נתקלת בקשיים טכניים להחתים אותם ולא בטוח שהיא תספיק לרשום אותם למשחקים נגד בית"ר ירושלים.

המשמעות היא שהקבוצה שסיימה במקום השני בבוסניה בעונה שעברה, עלולה להופיע להתמודדויות עם הקבוצה הישראלית ללא מגן שמאלי טבעי. במשחקי ההכנה של סלובודה, המאמן חוסרף מוסמיץ', נאלץ להרכיב בעמדה הזו את איבן קוסטיץ' הסרבי.

עוד בנושא:

אמיר האדזיץ': "בית"ר פייבוריטית, אך טוזלה יכולה לעבור"
רואדה: "הדברים מתנהלים טוב יותר, אין לי תלונות"


מי שכבר כן מתאמן ומשחק עם הקבוצה הוא הבלם אלדין דזידיץ', שמתנשא לגובה של 1.97 מטר ושיחק בעבר בליגת המשנה ברוסיה. גם הקשר מאהיר קאריץ' הצטרף ובסלובודה מקווים להספיק לרשום אותו למשחקים נגד בית"ר ירושלים. שניהם שיחקו בניצחון 0:2 על אולימפיה לובליאנה במשחק אימון באמצע השבוע.

עוזר המאמן, אמיר ספאחיץ', אמר לתקשורת המקומית ש"בית"ר ירושלים היא נעלם גדול עבורינו, אבל עד המשחק הראשון נהיה מוכנים. ננסה לנצל כל הזדמנות שנגיע אליה, אבל הדבר הכי חשוב הוא לא לספוג".

המשחק הראשון בין הקבוצות יתקיים בזניצה ביום חמישי, 30 ביולי ב-19:00 שעון ישראל. הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן (7.7) בשעה 22:00 באצטדיון טדי.

אלדין דזידיץ', כדורגלן בוסני. GettyImages
דזידיץ' צפוי להיכלל בסגל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully