וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסוס רואדה מתחרט: "הדברים מתנהלים טוב יותר בבית"ר, אין לי תלונות"

24.6.2016 / 13:20

למרות הסירוב לחזור לבית"ר ירושלים, הבלם הביע שביעות רצון בפני חבריו ועשוי להישאר. שיימן עדיין מועמד, לידור כהן שהושעה עבר ועדת משמעת בנוכחות טביב, אך קיבל אישור לחזור לאימונים

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב הגיע היום (שישי) לבית וגן לאימון הקבוצה לקראת המשחק נגד סלובודה טוזלה הבוסנית ביום חמישי הבא בזניצה, במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. טביב צפה במשחקון הפנימי שערכה הקבוצה ושוחח עם הצוות המקצועי ועם מספר שחקנים. טביב ובן שמעון דנו בנוגע למספר שחקנים זרים להם יוגשו הצעות בקרוב, כאשר הקבוצה רוצה לצרף חלוץ איכותי כמה שיותר מהר. הקשר הברזילאי אנדרסון מרשים יותר מרפאל בוקיטה אך עדיין אין החלטה לגבי אף אחד מהשניים. העובדה כי בתפקידו של בוקיטה יש הרבה שחקנים עשויה להביא לכך שהקבוצה תוותר עליו.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים ערכה את אימון הבכורה הרשמי לעיני כ-2,000 אוהדים
עידן ורד חתם רשמית, לידור כהן הושעה עד הודעה חדשה

שחקן בית"ר ירושלים, חסוס רואדה. ניב אהרונסון
פניית פרסה. רואדה/ניב אהרונסון

עידן ורד וקובי מויאל ערכו אימון בצד. איתי שכטר ויעקב בריהון שיחקו רק מחצית מהמשחקון. אור ועקנין הצעיר עובר טיפולים בברכו על מנת להיות כשיר להמשך העונה. ורד החל רק אתמול באימונים ואילו מויאל הצטרף מאוחר לקבוצה. יש לציין כי גם דוד קלטינס פצוע ובסף הכל מצבת הקשרים הנמצאים בכושר מלא העומדים לרשותו של בן שמעון אינה גדולה. דני פרדה מתאמן עם הקבוצה אך אינו בתכניות.

בעניין המגנים אין חדש בכל הנוגע לאלעד גבאי, שבן שמעון רוצה להאריך את חוזהו. בצד שמאל בקבוצה צפויים להגיש הצעה משופרת לשמואל שיימן מתוך תקוה שיעדיף אותה על זאת שיש לו מהולנד. בנוגע לחסוס רואדה, השחקן הפתיע ואמר בימים האחרונים לחבריו: "אני מופתע, הרבה דברים השתנו כאן, המועדון מנוהל טוב יותר ומתייחסים כמו שצריך לדברים. אם זה ימשיך כך אין לי תלונות ואשמח להישאר העונה".

לידור כהן יחזור לאימונים אחרי שנערכה לו ועדת משמעת בנוכחות אלי טביב. כהן ניהל דין ודברים עם בן שמעון אמש והושעה, אך עונשו ייקבע רק בשבוע הבא. כהן תורגל בהרכב הקבוצה בשני משחקי האימון שנערכו במהלך המחנה ובמועדון מעריכים שבן שמעון נפגע מתגובתו לאור הקרדיט שקיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully