וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ערכה את אימון הבכורה הרשמי לעיני כ-2,000 אוהדים

הקבוצה מהבירה התאמנה לראשונה מאז החזרה ממחנה האימונים עם הרכש הטרי עידן ורד. לידור כהן התעמת עם בן שמעון במחנה וכרגע מושעה עד הודעה חדשה, אוהדים נשאו אמצעי לחימה. אבוחצירה עשוי להצטרף

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

אוהדי בית"ר ירושלים עלו היום (חמישי) לאימון פתיחת העונה המסורתי, הראשון מאז שנחתה בסיומו של מחנה אימונים בן שבוע בהונגריה. הקהל דחה את ההגעה עדר אשר הקבוצה תתחזק וכעת הם מגיעים כדי לעודד את השחקנים, אך במקביל גם למחות על הרכש הדל שנעשה עד עתה כאשר בעוד שבוע בדיוק תקיים הקבוצה את משחקה הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, בחוץ נגד סלובודה טוזלה הבוסנית.

עידן ורד עבר היום בדיקות רפואיות, קיבל את הספרה 8, לא הספיק להתאמן עעם חבריו אך לקח חלק בסיום האימון והמתין לאוהדים יחד עם כל השחקנים. קובי מויאל ערך אימון בכורה מחודש בבית וגן, כמו גם שני הנבחנים הברזילאים אנדרסון רוסה ורפאל בוקיטה. הקבוצה הקדימה את האימון לשעה 15:00 על מנת שכניסת הקהל תהיה רק בסיומו ולא תפריע למהלכו התקין. השחקנים ירדו בסיום האימון מהמגרש ועלו בחזרה רק לקראת פריצת האוהדים לדשא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמצעי הלחימה שנתפסו על ידי המשטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנים עלו אל המגרש ללא נעליים בידיעה כי 2,000 האוהדים שהגיעו לאימון רוצים לקחת מהם כל פריט לבוש אפשרי. ממשטרת ירושלים הודיעו כי שלושה צעירים עוכבו לחקירה בחשד להחזקת אמצעי לחימה לאחר שנתפסו בעקבות בפעילות ממוקדת עם חזיזים ורימוני עשן בדרך לאימון הקבוצה. השלושה תכננו להשתמש ברימונים והחזיזים, אותם נשאו על גופם, באימון הפתיחה הרשמי.

בגזרת הרכש, אחרי שששמעון אבוחצירה שוחרר ממכבי חיפה המגעים עימו עשויים להתחדש בימים הקרובים. מי שהושעה מהאימונים עד להודעה חדשה הוא לידור כהן. במהלך מחנה האימון של הקבוצה השחקן הוחלף באחד המשחקים, ולאחר אותו חילוף העיר למאמן רן בן שמעון על כך שהוא תמיד מוחלף ראשון. בעקבות כך הוחלפו מספר דברים בין השניים והמאמן החליט להשעות את השחקן עד להודעה חדשה. בקרוב כהן יעמוד לוועדת משמעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים (שני משמאל) עם דן איינבינדר. נועם מושקוביץ
עידן ורד במדים החדשים-ישנים/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully