וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שמעון אבוחצירה חתם לעונה, קשר סרבי מועמד

27.6.2016 / 13:55

החלוץ ימריא עם חבריו החדשים לבוסניה לקראת המשחק במוקדמות הליגה האירופית. צפו בביצועי שחקן הנבחרת הצעירה של סרביה, אורוש דמיאנוביץ' בן ה-21, על הכוונת. טל בנש מתקרב

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים תצא הלילה (בין שני לשלישי) לבוסניה לקראת המשחק נגד סלובודה טוזלה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. במועדון מקווים כי על אף הסגל הדליל הקבוצה תשיג את התוצאה הרצויה כדי לעבור את הבוסנים במשחק הגומלין בטדי.

במקביל, בבית"ר ממשיכים להתחזק. שמעון אבוחצירה הגיע היום לבית וגן, חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו ניר קרין וייצא עם חבריו החדשים לבוסניה. "נרגש ומאושר לחתום במועדון גדול כמו בית"ר, זו גאווה גדולה", אמר החלוץ. "אני מודה לאלי טביב ורן בן שמעון על האמון. עכשיו, בעזרת השם, תפקידי לעבוד קשה ולשמח את הקהל הגדול".

דובב גבאי לא ייצא עם הקבוצה לבוסניה והוא צפוי לחפש קבוצה אחרת אחרי שיתיר את חזוהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. אבוחצירה חותם על החוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא טל בנש, עימו מנהל המועדון מגעים כבר מספר שבועות. בנש נמצא במקביל גם במו"מ עם בני יהודה ונראה כי ביממה הקרובה יוכרע האם יגיע לירושלים או שיחתום בשכונה. בבית"ר ירושלים מאמינים כי השחקן לא יוותר על ההצעה שהוגשה לו.

במועדון צריכים לקבל החלטה סופית לגבי הנבחנים אנדרסון רוסה ורפאל בוקיטה. מעבר לכך, בקבוצה עדיין תצרף מגן שמאלי נוסף ועוד שני שחקני התקפה זרים, וממתינים להחלטה הסופית על אישור לרשום שישה זרים בעונה הקרובה.

הקשר הסרבי בן ה-21 אורוש דמיאנוביץ' מועמד להצטרף. דמיאנוביץ', שרשם שתי הופעות בנבחרת סרביה הצעירה, שייך לפרטזין בלגרד ובעונה החולפת שיחק 26 פעמים כמושאל הופעות בקבוצת סינדליץ' בלגרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בביצועי אורוש דמיאנוביץ'

הבורר חנוך קינן החליט כי הדיון הבא בנוגע לעומר אצילי ייערך ב-11 ביולי, כאשר לאחריו יהיו מספר ימים לסיכומים ולאחר מכן ההחלטה. אצילי בכל מקרה ישחק עם הקבוצה בסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית, מה שגורם לכך כי בכל מצב לא יוכל לשחק בשלבי המוקדמות במדי קבוצה אחרת, בארץ או באירופה.

במהלך הדיון שוב עלתה סוגיית המשחק נגד מכבי תל אביב בה הסביר אצילי כי העדיף שלא לפתוח על מנת שהמאמן סלובודאן דראפיץ' יפוטר. עורך הדין של בית"ר ירושלים אלעד אייזנברג השמיע במקביל את הקלטת דבריו של דראפיץ' לאחר המשחק לפיו אצילי בחר שלא לשחקן והוא לא צריך שיגנו עליו. דראפיץ' אמור להיחקר בדיון הבא על התצהיר אותו הגיש, כמו גם הבעלים אלי טביב, רופא הקבוצה ד"ר אורי פרנקל וייתכן שגם מנהל הקבוצה אושרי דודאי.

עדכון ראשון: 8:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully