וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט ייפגש גם עם מיאמי, הקליפרס ובוסטון. פורסם סגל ארה"ב לריו

בנוסף לאוקלהומה סיטי, גולדן סטייט וסן אנטוניו, השחקן החופשי המבוקש ביותר בשוק ייתן צ'אנס לשלוש קבוצות נוספות להרשים אותו. גם הניקס עשויים לקבל פגישה. פורסם רשמית הסגל לריו

AP

בווידאו: פיל ג'קסון מדבר על הגעת דרק רוז לניקס

בצל הישארותו הצפויה של לברון ג'יימס בקליבלנד, אין ספק שקווין דוראנט הוא השחקן החופשי הלוהט של הקיץ. כמעט חצי ליגה הוזכרה כמועמדת לנסות ולפתות את כוכב אוקלהומה סיטי, ובעוד על פי דיווחים בארצות הברית דוראנט אמור היה להיפגש עם שלוש קבוצות בלבד, כעת, כך עושה רושם, התרחבה הרשימה לשש קבוצות.

ב-ESPN מדווחים היום (שני) שאל אוקלהומה סיטי, גולדן סטייט וסן אנטוניו הצטרפו בוסטון, מיאמי ולוס אנג'לס קליפרס, שגם כן יזכו להיפגש עם הפורוורד הנפלא פנים אל פנים בניסיון לשכנעו לעזוב את הת'אנדר. דוראנט מתלבט האם להיפגש גם עם הניקס, בעוד האפשרות שישוב לעיר הולדתו וושינגטון כבר ירדה מהפרק. "זו החלטה שלו, ואם הוא ירגיש שהוא יכול לזכות כאן באליפות הוא יגיע. אם לא, כנראה שלא", אמר ג'ון וול.

* נבחרת ארצות הברית הודיעה רשמית על הסגל לריו 2016: קווין דוראנט, כרמלו אנתוני, קליי תומפסון, דריימונד גרין, האריסון בארנס, קייל לאורי, דמאר דרוזן, קיירי אירווינג, פול ג'ורג', ג'ימי באטלר, דמרכוס קאזינס ודיאנדרה ג'ורדן.

* לאחר שדמאר דרוזן הצהיר על רצונו להישאר בטורונטו, בארצות הברית מדווחים כעת שגם השחקן החופשי הנוסף של המועדון ביסמק ביומבו מעוניין להישאר, אך ספק אם הראפטורס יוכלו לעמוד בחוזים הגבוהים שיוצעו לו.

* גוברות השמועות על חזרתו של ג'מאל קרופורד לניו יורק. "הגיע הזמן לשינוי", צייץ גארד הקליפרס, שהפך לשחקן חופשי.

* שארלוט חוששת שלא תצליח להשאיר את ג'רמי לין, משחקני הספסל הבולטים בליגה אשתקד. להורנטס יש משימות לא פשוטות נוספות בשוק השחקנים החופשיים בדמות הניסיון להשאיר את ניקולה באטום ומרווין וויליאמס, ולא ברור האם יצליחו להשאיר את כל השלושה.

* ב"ניו יורק פוסט" מדווחים על עניין הדדי רב בין הניקס וג'ואקים נואה. הקבוצה מהתפוח הגדול מחפשת אחר מחליף לרובין לופז בעמדת הסנטר, כשגם פאו גאסול הוזכר כמועמד, אולם נואה, ששיתף פעולה עם דרק רוז בשיקגו, נראה כרגע כשם הנחשק ביותר על הרדאר.

עוד בנושא:

דוראנט צמצם את רשימת האופציות, פיניקס מייעדת לבנדר את עמדה 3
שמירה והבטחה: ניתוח הטריידים הבולטים לפני ואחרי דראפט ה-NBA

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
התלבטות לא פשוטה. דוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully