וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט צמצם את רשימת האופציות, פיניקס מייעדת לבנדר את עמדה 3

KD דחה את וושינגטון והלייקרס, והמועמדות העיקריות לצרפו נותרו הספרס והווריירס, שכבר רוקמים מערך גיוס. הסאנס מתכננים להשתמש בבנדר בעמדה 3, ב-LA ובדאלאס רודפים אחרי וויטסייד, אירווינג ובארנס בסגל לריו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

עונת ה-NBA הסתיימה לא מזמן, והשמועות על יעדו הבא של קווין דוראנט כבר משתוללות. אחרי שדווח ביום שישי בארצות הברית כי כוכב אוקלהומה סיטי, שהפך לשחקן חופשי, ייפגש עם שש קבוצות כדי להתחיל לקבל כיוון, נראה שרשימת המועמדות לקלוט אותו הולכת ומצטמצמת. באתר ו'רטיקל' של אדריאן ווז'נרובסקי דיווחו הבוקר (ראשון) כי דוראנט החליט שלא להיפגש עם שתיים מהקבוצות שיותר רצו אותו לאחרונה, וושינגטון והלייקרס.

הוויזארדס ביצעו שלל מהלכים כדי לפתות את KD לחזור לעיר הולדתו, כולל להחתים את המאמן החביב עליו סקוט ברוקס, אולם דוראנט ככל הנראה מעוניין להצטרף לקבוצה שתיאבק על האליפות בשנה-שנתיים הקרובות. גם הלייקרס קיוו שדוראנט ירצה להגיע לקבוצה משוק גדול עם בסיס לא רע של כישרונות צעירים, אך קיבלו מדוראנט מסרים לפיהם הוא לא מעוניין להצטרף, ולכן גם בחרו בדראפט בברנדון אינגרם, סמול פורוורד שמושווה לדוראנט.

כעת נראה שהמאמצים של דוראנט מתמקדים בשלוש קבוצות עיקריות: גולדן סטייט, סן אנטוניו ואוקלהומה סיטי כמובן, שיהיו שלוש הקבוצות הראשונות עמן ייפגש. הווריירס והספרס הקימו מערך גיוס שלם לכבוד דוראנט וצפויים, כשגולדן סטייט תשלח את סטף קרי וקליי תומפסון לדבר על ליבו בעוד שסן אנטוניו הגדירה את אותה משימה בדיוק לטים דאנקן וגרג פופוביץ'. מנגד, יש גם קבוצות שהחלו בגיוס קצת פחות פורמלי:

עוד בנושא:
ניתוח הטריידים הבולטים לפני ואחרי דראפט ה-NBA
דיווח: אוון טרנר, באטום, הורפורד ונואה על הכוונת של הווריירס
קריאות בוז לבנדר, בארה"ב טוענים: "הת'אנדר פייבוריטים לאליפות"

בפיניקס ממשיכים לעסוק בהרחבה בבחירתו של דראגן בנדר. הקרואטי הצעיר, שנלקח בבחירה הרביעית, ערך כבר סיור היכרות במתקן האימונים של הסאנס ונפגש עם שני הרוקיז האחרים מרקיז כריס וטיילר יוליס. המאמן ארל ווטסון הציב רף גבוה מאוד: "במידה מסוימת הוא כמו קווין דוראנט - הם בערך באותו גובה, לשניהם יש קליעה טובה. אולי אשתמש בבנדר כסמול פורוורד, ואז כמו דוראנט הוא יוכל לקלוע מעל כל שחקן כי הוא יהיה גבוה מדי בשביל כל שומר. יש לו את הפוטנציאל לשחק בעמדה 3 ב-NBA".

אגב, קווין פלטון מ-ESPN סיפר בפודקאסט Truehoop שהלייקרס התלבטו עד לא מזמן אם לבחור בדראגן בנדר בבחירה השנייה. "רק בגלל שהוא שיחק מעט דקות במכבי תל אביב ורק בגלל שיש חשדנות מובנית כלפי אירופים בדראפט הוא לא נבחר גבוה יותר. בלייקרס עדיין יש כאלה שמאמינים שהוא יהיה יותר טוב מאינגרם, אבל חושבים שהסיכון יותר גדול", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דראגן בנדר עם אדם סילבר. GettyImages
השוואה מוגזמת? בנדר/GettyImages

עוד חדשות מרחבי הליגה

* הלייקרס, שככל הנראה ירדו מהאפשרות להחתים את קווין דוראנט, מעוניינים "נואשות" בחסן וויטסייד. על פי דיווח ב-ESPN, ב-LA רוצים להחתים סנטר בכיר הקיץ, ומרכזים את המאמצים בניסיון להביא את הגבוה של מיאמי שהציג העונה יכולת שיא. גם דאלאס ופורטלנד רוצות את וויטסייד.

* דמאר דרוזן לא מתכנן להיכנס למו"מ עם קבוצות אחרות, ונחוש להישאר בטורונטו. דרוזן, שנחשב לשוטינג גארד הבכיר מבין השחקנים החופשיים, מקווה לקבל חוזה מקסימום של 153 מיליון דולר לחמש עונות מהראפטורס.

* שני המצטרפים האחרונים לסגל ארצות הברית לריו הם קיירי אירווינג והאריסון בארנס המושמץ. לפיכך, כך ייראה הסגל שישלחו האמריקאים למשחקים האולימפיים: קווין דוראנט, קייל לאורי, דמרקוס קאזינס, ג'ימי באטלר, דריימונד גרין, פול ג'ורג', כרמלו אנתוני, קליי תומפסון, דיאנדרה ג'ורדן ודמאר דרוזן.

* ג'מאל קרופורד, גם הוא שחקן חופשי, מעוניין לחזור לניקס, בעצמה מחפשת עוד גארד בעל שיעור קומה. "מאוד נהניתי מהזמן של בניו יורק, כולם יודעים מה אני מרגיש כלפי הפרנצ'ייז הזה", אמר קרופורד ל'ניו יורק דיילי ניוז'.

* מתברר שבליל הדראפט מינסוטה הציעה לשיקגו טרייד: ריקי רוביו והבחירה החמישית תמורת ג'ימי באטלר. הבולס סירבו ודרשו את זאק לאבין.

חסן וויטסייד, מיאמי היט. GettyImages
כאב ראש חיובי. וויטסייד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully