וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי על עסקת טואטחה לפרנקפורט: "יש לו הצעה, כנראה שיסגור בחו"ל"

26.6.2016 / 10:04

המאמן התייחס לעתידו של המגן, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט מועמד לפרנקפורט. עוד מהמאמן: "יש שינוי משמעותי לעומת העונה שעברה, אז לא הייתי מרוצה, עכשיו האנרגיות טובות"

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תמריא הערב (ראשון) למחנה האימונים באוסטריה, שיימשך כשבוע וחצי. במועדון החליטו כי גליינור פלט שחוזר מפציעה ימריא למחנה, ממנו ייעדרו השחקנים הפצועים ושני שחקנים נוספים שיעזבו את הקבוצה בתום העונה. כזכור, ולדימיר סטויקוביץ' קיבל הודעה בשבוע שעבר כי הוא משוחרר מהקבוצה ולא בתוכניות של רוני לוי ואילו טאלב טואטחה עשוי לחתום בימים הקרובים בפרנקפורט או באולימפיאקוס. גם אוראל דגני שלא נמצא בתוכניות המקצועיות לא ימריא לאוסטריה. איאד אבו עביד שחתם היום ימריא אף הוא.

רוני לוי אמר: "ההכנה למחנה האימונים הייתה טובה מאוד. הקבוצה עשתה עבודה טובה ואנחנו מקווים להמשיך אותה במחנה. יש שינוי משמעותי לעומת השנה שעברה. בפתיחת העונה שעברה הייתי מאוד לא מרוצה, השנה האנרגיה טובה מאוד והגישה טובה מאוד".

על הרכש אמר המאמן: "אנחנו משתדלים להביא שחקנים טובים מאוד, שיתאימו גם מבחינת גישה. איאד אבו עביד הוא שחקן צעיר ומוכשר, שחקן להרבה שנים ויש לנו תקוות לגביו. לא השלמנו את הפאזל, יש לנו עוד שתיים-שלוש עמדות שצריכות חיזוק.

לוי אישר בדבריו את הפרסום הבלעדי בוואלה! ספורט לפיו טואטחה עשוי לעבור בקרוב לפרנקפורט: "לפי מה שהבנתי לטואטחה יש שתי קבוצות שמתעניינות בו והוא יחתום באחת מהן. יש כמה התלבטויות ויכול להיות שלא נוכל להחתים זר כמגן שמאלי".

לוי התייחס לוולדימיר סטויקוביץ': "סטויקו הוא שוער של הקבוצה, הוא שלח מכתב שהוא צריך ניתוח - הוא יעבור אותו ואני מאחל לו שיהיה בריא. למה הוא עובר את הניתוח עכשיו? הוא סיים את העונה מאוחר, היו לו שני משחקי נבחרת ולפעמים התאריכים נקבעים לפי בדיקות מסוימות. אנחנו מכבדים אותו. בלי קשר אליו, אוהד לויטה הוא שוער לגיטימי בליגת העל ואנחנו מאוד מעריכים אותו".

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על המועמדות של טואטחה לפרנקפורט
אבו עביד סיכם במכבי חיפה וייצא איתה למחנה האימון
ערן זהבי ימריא הערב לחתום בגוואנגז'ו R&F

שחקן מכבי חיפה, איאד אבו עביד. אדריאן הרבשטיין
אבו עביד חתם/אדריאן הרבשטיין
מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
"יכול להיות שלא נוכל להחתים מגן שמאלי זר". רוני לוי/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה, שחר הירש, גילי ורמוט, שובל גוזלן. אדריאן הרבשטיין
הירש, ורמוט וגוזלן באימון היום/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה, לודוביק אוברניאק, ניקיטה רוקאביציה. אדריאן הרבשטיין
אוברניאק ורוקאביציה/אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי חיפה, פיראס מוגרבי. אדריאן הרבשטיין
מוגרבי מוכן למחנה האימון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully