וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן גוואנגז'ו R&F: "כולנו מחכים לעזרה של ערן זהבי בקוצר רוח"

26.6.2016 / 14:36

קשר מכבי תל אביב ייצא לסין, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום בקבוצתו החדשה, דרגאן סטויקוביץ' כבר לא יכול לחכות: "משוכנעים שהוא יעזור לנו". הקהילה הישראלית במקום נרגשת, וכבר יצרה עמו קשר

אבי כהן

קבוצת מלווים גדולה תצטרף לערן זהבי שימריא הלילה (ראשון) לסין כדי לחתום בגוואנגז'ו R&F. שלושת הסוכנים שטיפלו בעסקה, רונן קצב, אדם קידן וגלעד קצב, יטוסו עם זהבי ויהיו צמודים אליו עד הרגע בו יעבור את הבדיקות הרפואיות ויחתום על החוזה לשנתיים וחצי. לנסיעה יצטרף גם רואה החשבון, גדי סולומוביץ', שטיפל בכל ההיבטים הכספיים של ההעברה. מאחר שמדובר בעסקה מורכבת ובסכומים מאוד גבוהים, ליווה את התהליך גם משרדו של עורך דין יוסי גאייר, לו יש שלוחה גם בסין.

בינתיים, מאמן הקבוצה, דרגאן סטויקוביץ', דיבר במסיבת עיתונאים על הגעתו הצפויה של הכוכב הישראלי: "כולנו מחכים בקוצר רוח לעזרה שלו. אנחנו משוכנעים שהוא יעזור לנו במשימות שלנו".

הקהילה היהודית ובמיוחד הקהילה הישראלית בגוואנגז'ו כבר יצרה קשר עם זהבי בשבוע שעבר, ונמסרו לו הרבה פרטים על חיי הקהילה בעיר וגם על עולם העסקים הישראלי במקום. הישראלים המתגוררים בגוואנגז'ו מאוד נרגשים לקראת בואו של הכוכב, ומדברים על כך שהמעבר ייצור להם הרבה עניין ויקרב אותם למוקד העניינים בעיר.

בזמן שזהבי ימריא, במכבי תל אביב יעבדו על ההכנות האחרונות לקראת סיום המחנה באוסטריה. מחר בבוקר תמריא הקבוצה מוינה ותנחת בארץ בשעות הצהריים. עבור חלק משחקני הקבוצה, המשחק ביום חמישי מול גוריצה במוקדמות הליגה האירופית יהווה מבחן חשוב לקראת המשך דרכם במועדון. לצהובים עדיין אין זר שישי, אך גם הזרים החתומים לא בטוחים במועדון, כמו גם חלק מהישראלים שעשויים להתבקש לחפש קבוצות חדשות.

עדכון ראשון: 8:42.

ערן זהבי מכבי תל אביב. מגד גוזני
התרגשות גדולה סביב הגעתו. זהבי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully