וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות לגולדן סטייט: דריימונד גרין הושעה ממשחק 5 של הגמר

כוכב גולדן סטייט שילם ביוקר על החבטה למפשעה של לברון ג'יימס במשחק מספר 4. גרין לא יורשה להיכנס לאורקל ארינה, ויוכל להצטרף לחבריו רק אם ינצחו ויחגגו אליפות שנייה ברציפות

AP

דריימונד גרין הושעה ממשחק מספר 5 של גמר ה-NBA (בין שני לשלישי), כך הודיעו הערב (ראשון) בליגת הכדורסל הטובה בעולם. 2:48 דקות לסיום הניצחון של הווריירס במשחק מספר 4 נקלע הפורוורד של גולדן סטייט לעימות עם לברון ג'יימס, במהלכו חבט באשכיו של כוכב קליבלנד, שלטענתו דרך עליו. השופטים החליטו שלא להעניש את צמד השחקנים באותו רגע אך כעת, לאחר שהליגה בחנה את המהלך פעם נוספת, הוחלט לקטלג את המהלך כ-Flagrant Foul 1 - הרביעי שלו במהלך הפלייאוף - מה שמביא להרחקה אוטומטית וישלול את השתתפותו של גרין בהתמודדות. הפורוורד לא יורשה להיכנס לאורקל ארינה, אך אם קבוצתו תנצח ותחגוג אליפות שנייה ברציפות, יורשה לו להצטרף לחבריו.

לברון ג'יימס ספג עבירה טכנית שלא ממש קובעת דבר, בעוד מאמנו טיירון לו נקנס ב-25 אלף דולר בשל הביקורת שהשמיע כנגד השופטים.

לאחר המשחק, אמר לברון על העימות: "הוא אמר משהו שלא הסכמתי איתו. אין לי בעיה עם תחרות, אבל חלק מהמילים שיצאו לו מהפה היו מוגזמות". שחקן גולדן סטייט טען: "הוא דרך עלי, והיו הרבה דברים שהוא יכול היה לעשות כדי להימנע מזה. אל תדרוך עלי. החלפנו כמה מילים, והיה מה שהיה. לא אכפת לי מי אתה, אני לא הולך לסגת".

ללא אחד מכוכביה הגדולים ביותר, שמוביל אותה בריבאונדים, אסיסטים וחטיפות בגמר, הסיכויים של גולדן סטייט לסגור עניין כבר במשחק החמישי פוחתים. כרגע הסדרה עומדת על 1:3 לווריירס, ואם הקאבס יצליחו לצמק, הם יארחו את המשחק השישי באוהיו.

עוד בנושא:

דריימונד גרין עלול לקבל הרחקה. לברון: "הוא אמר דברים מוגזמים"
לוחמי צדק: האפקט של דריימונד גרין ואנדרה איגודלה על גולדן סטייט

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין. AP
החטא ועונשו. לברון וגרין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully