וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בדייגו מראדונה נפגש עם פלה ואומר לו: "למסי אין אישיות"

שניים מהשחקנים הטובים אי פעם נפגשו באירוע צדקה בפריס, התחבקו ופיזרו חיוכים לכל עבר. לאחר מכן, בשיחה פרטית, ביקר הארגנטינאי את בן ארצו והחמיא דווקא לכריסטיאנו רונאלדו

דייגו מראדונה ופלה/רויטרס

שניים מהכדורגלנים הטובים בכל הזמנים, דייגו מראדונה ופלה, נפגשו היום (חמישי) בפריס למשחק צדקה. לאחר חיבוק מרגש פצחו השניים בשיחה יוצאת דופן שצוטטה כמעט במלואה בכלי התקשורת השונים.

עוד בנושא:

קופה סנטנריו: ברזיל הביסה 1:7 את האיטי, שלושער לקוטיניו
דונגה: "דיברנו עם פיליפה על כך שהוא צריך להיות כמו קוטיניו של ליברפול"

שחקני העבר דייגו מראדונה, פלה. רויטרס, רויטרס
תמונות מרגשות. מראדונה ופלה/רויטרס, רויטרס

הכל התחיל כשפלה שאל את מראדונה על אופיו של בן ארצו, ליאונל מסי. "הוא בחור טוב מאוד, אבל אין לו אישיות. חסר לו האופי להיות מנהיג", השיב כוכב העבר הארגטינאי, שאף אימן את הפרעוש כמאמן הנבחרת.

פלה אמר בתגובה: "אה, אני מבין, הוא לא כמו שאנחנו היינו בעבר. בשנות השבעים היו לנו בברזיל שחקנים טובים מאוד כמו ריבלינו, ז'רסון, טוסטאו. לא כמו ארגנטינה הנוכחית, שסומכת רק על מסי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני העבר דייגו מראדונה, פלה. רויטרס
האם מראדונה ידע ששומעים אותו?/רויטרס

כשנשאל על הטורניר עצמו אמר מראדונה: "יש כמה שחקנים שאני מחכה לראות. אדן הזאר, קווין דה בראונה, ויין רוני, אנדרס אינייסטה, הם השחקנים שגורמים לך לשבת מול הטלוויזיה. פייבוריטים? אין יריבות חלשות. כולן יכולות להפתיע בכל משחק. כריסטיאנו רונאלדו יהיה הכוכב, אין ספק. הוא אחד מהשחקנים האלה שיכולים לקחת קבוצה לבד לגמרי לגמר. כל מי שאוהב כדורגל, אוהב את כריסטיאנו".

כאמור, המפגש כולו בין צמד האגדות שידעו לא מעט ריבים לאורך השנים לווה בחיבוק וחיוכים שפוזרו לכל עבר. "אני רוצה להודות לפלה, כולנו יודעים מי הוא ומי תמיד יהיה. אנחנו צריכים אייקונים כמוהו", אמר מראדונה, בעוד הברזילאי השיב: "המסר הכי חשוב כאן הוא של שלום. אני רוצה להודות לחברי מראדונה על ההזדמנות הזאת".

שחקני העבר דייגו מראדונה, פלה. רויטרס
מסר של שלום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully