וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: ברזיל הביסה 1:7 את האיטי, שלושער לקוטיניו

הכוכב של ליברפול להט מול היריבה האומללה וכבש בדקות 14, 29 ו-92. רנאטו אאוגוסטו הוסיף צמד (35 ו-86) וגם "גביגול" (59) ולוקאס לימה (67) מצאו את הרשת. פרו ואקוודור נפרדו ב-2:2 דרמטי

AP

הקופה סנטנריו ממשיך להתחמם ולספק עוד ועוד שערים והלילה (בין רביעי לחמישי), ברזיל התפוצצה עם 1:7 על חשבונה של האיטי החלשה. פרו ואקוודור נפרדו ב-2:2 דרמטי.

צפו בתקציר התיקו בין פרו לאקוודור

פיליפה קוטיניו נבחרת ברזיל חוגג. AP
הלילה של קוטיניו/AP

ברזיל - האיטי 1:7

אחרי התיקו המאופס והמאכזב מול אקוודור במחזור הפתיחה, הסלסאו נכנסו לעניינים עם ניצחון מוחץ במיוחד על היריבה החלשה, בעיקר בזכות הצגה פיליפה קוטיניו.

הכוכב של ליברפול פתח את החגיגה כבר בדקה ה-14 עם פצצה מ-20 מטרים לרשת והכפיל את מאזנו כעבור רבע שעה, לאחר שהסלסאו ניצלו הגנה לא קיימת של האיטי, ז'ונאס בישל וקוטיניו כבש מול שער ריק ממטר. טעות איומה של שוער האיטי סידרה לרנאטו אאוגוסטו שער נגיחה קל בדקה ה-35 מבישול של דני אלבס והשערים המשיכו ליפול גם אחרי ההפסקה.

בדקה ה-59, מתפרצת מהירה הסתיימה בשער של גבריאל "גביגול" המבטיח ואת החמישי כבש בנגיחה לוקאס לימה בדקה ה-67. שער הניחומים של האיטי הגיע בדקה ה-70, כאשר אליסון הדף את הניסיון הראשון, אך ג'יימס מרסלין כבש את הריבאונד מקרוב. בדקה ה-86, רנאטו טייל במרכז ההגנה ושם את השני שלו והשישי של הברזילאים באין מפריע ובשניות הסיום של תוספת הזמן, קוטיניו השלים שלושער עם בעיטה מסובבת יפה מ-22 מטרים וקבע 1:7 סמלי משהו עבור ברזיל בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רנאטו אאוגוסטו נבחרת ברזיל חוגג. AP
רנאטו סיפק צמד/AP

אקוודור - פרו 2:2

אחרי הניצחון על האיטי, הפרואנים כבר ראו איך הם עולים לרבע הגמר, אבל שמטו יתרון של שני שערים וכעת, יצטרכו הרבה מזל נגד ברזיל במחזור הסיום, שכן ניצחון של אקוודור ביותר משער אחד על האיטי החלשה, יבטיח לה את המקום ברבע הגמר בזכות הקאמבק המצוין הזה. כבר בדקה החמישית, כריסטיאן קואבה הסתובב ברחבה "א-לה ברגקאמפ" וכבש שער פנטסטי ובדקה ה-13 פרו עלתה ל-0:2 משער של אדיסון פלורס, אבל אנטוניו ולנסיה מצא במרכז הרחבה את אנר ולנסיה, שהוריד עם החזה וצימק בדקה ה-39 ושלוש דקות בתוך המחצית השנייה, מילר בולאניוס השווה מול שער ריק אחרי מהלך התקפי יפה של אקוודור. בשניות הסיום, גבריאל אצ'ילר הורחק, אבל גם זה לא שינה את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully