וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קריאף עזב כי דרש שדרוג בשכרו. גם ריאן בדרך החוצה?

1.6.2016 / 7:00

הקשר נפרד, אך ההחלטה הייתה הדדית: דרש תוספת של 20 אחוז לשכרו (140 אלף דולר) ובכרמל סירבו. מכבי תל אביב מחכה לטואטחה, שנציגיו ינסו לסגור קבוצה באירופה בשבוע הבא. ריאן מבוקש בקבוצות אחרות

one

מכבי חיפה הודיעה אתמול (שלישי) רשמית על ההחלטה להיפרד מהקשר אופיר קריאף, כאשר היא החליטה שלא לממש את ההסכם לשלוש השנים הבאות ובכך לשים קץ להתקשרות בין הצדדים כעבור שנה אחת בלבד, אך מתברר כי ההחלטה על פרידה הייתה הדדית. קריאף התחתן שלשום ולמחרת הודיע לנציגיו כי הוא דורש העלאה של 20 אחוז ביחס לחוזה הנוכחי שלו, 140 אלף דולר לעונה, למשך שלוש השנים הקרובות. בחיפה רצו להשאיר את קריאף, אך בימים האחרונים התלבטו לגביו. "זה היה הקש ששבר את גב הגמל", הגדיר זאת היטב אחד מאנשי מכבי חיפה. קריאף מחוזר על ידי קרית שמונה ובני יהודה וביממה האחרונה גם מכבי פתח תקוה פנתה אליו.

גורם במכבי חיפה הגיב לידיעה ואמר: "הייתה לנו אפשרות לממש את האופציה על קריאף ל-3 שנים נוספות, בחרנו שלא".

בנושא אחר: נציגי טאלב טואטחה, שעל המגעים בינו למכבי תל אביב פורסם בוואלה! ספורט, ינסו למצוא קבוצה באירופה עד השבוע הבא. אם לא יחול שינוי מהותי במשא ומתן בימים הקרובים, מכבי תל אביב תיכנס לתמונה ותנסה לפתות אותו באמצעות החוזה שהציעה לו בינואר. כזכור, לפני כחודשיים פרסמנו כי קרויף פנה בעצמו למכבי חיפה וביקש לברר את מעמדו של המגן בקיץ, כולל המחיר אותו דורשים במועדון. סגנית האלופה מציעה 450 אלף יורו לעונה, כשבחיפה עדיין מתעקשים על אבי ריקן שבינתיים, מצדו, לא מוכן למעבר. בחיפה יודעים שצירופו של ריקן יקל על העסקה, משום שהוא מסוגל לשחק בנוסף לתפקיד הקשר גם כמגן שמאלי. במועדון טוענים כי אם ריקן יסכים להגיע הוא יהיה שחקן מרכזי בקבוצה.

עוד בנושא

שלומי דורה מונה למאמן הפועל עכו
יניב לביא צפוי להתמנות לעוזר מאמן בהפועל רעננה
דילמוני וגורדנה מועמדים לבני יהודה, הרשקו צפוי להתמנות לעוזר

אופיר קריאף שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הקש ששבר את גב הגמל. קריאף/ברני ארדוב

במועדון כבר קיבלו החלטה להיפרד מרוב החלוצים הישראלים בקיץ, כנראה להוציא את אלירן עטר. שובל גוזלן (סיכוי קטן שימשיך), שחר הירש, אלון תורג'מן ושאר שחקני ההתקפה המושאלים לא יהיו חלק מהסגל. בימים האחרונים ישנה התלבטות לגבי איסמעיל ריאן. אם ריאן יעזוב, מספר קבוצות כולל בני סכנין כבר הביעו בו עניין. רוני לוי מרוצה מלודוביק אוברניאק וינסה להשאירו, אלא אם ימצא שחקן טוב יותר בעמדה שלו. המטרה של המאמן היא להביא קשר אחורי זר ואולי עוד בלם או מגן שמאלי זר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully