וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוב גיששה אצל מכבי חיפה בנוגע לטאלב טואטחה

בשיחה שהתקיימה בימים האחרונים ביררו הצהובים את מעמדו של המגן השמאלי בעונה הבאה: "עדיין רוצים אותו". הירוקים יציעו לאוראל דגני להאריך את החוזה. יניב קטן שלח חיזוק למועדון

one

בווידאו: ה-3:3 בין מכבי חיפה לבני סכנין

מכבי תל אביב חידשה את המגעים עם מכבי חיפה בנוגע למגן טאלב טואטחה. כזכור, בחודש ינואר פרסמנו כי הצדדים מבשלים עסקת טרייד במסגרתה יעבור אבי ריקן תמורת המגן, אולם מאוחר יותר התברר כי העסקה עשויה להידחות לקיץ בגלל עניינים טכניים המונעים את העברה. בשיחה שנערכה בעניין, בדק המנהל הספורטיבי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, את מעמדו של המגן. גורם במכבי חיפה אישר כי נעשתה שיחה בעניין, בין היתר עם נציגיו של השחקן שעדיין שואפים למצוא לו קבוצה באירופה. לטואטחה אין תג מחיר, אבל קבוצתו תקל על מעברו בקיץ לאור הבטחה שקיבלו נציגיו בינואר. ההערכה כרגע היא שיעזוב את הקבוצה כששמו של ריקן עדיין עולה בהקשר הזה. מקורב לעסקה אישר כי הצהובים "עדיין רוצים אותו, למרות הכוונה שלו לעזוב לאירופה".

בעניין אחר: המגן אוראל דגני אמור להיפגש בקרוב עם הירוקים בנוגע לאפשרות שיעזוב. במכבי חיפה כבר הבהירו שלא יחזיקו שחקנים בכוח, אבל ירצו לשמוע ממנו האם בכוונתו לעזוב בכל מקרה. דגני, כך סבורים במועדון, יישאר אם יוצע לו חוזה ארוך יותר ונראה כי תוצע לו אופציה כזאת כבר בפגישה הראשונה עם נציגו, זיו שטרנברג.

דגני צפוי להיעדר מהמשחק הקרוב מול הפועל באר שבע. ייתכן שרוני לוי יעלה עם קישור מעובה וישנה את המערך הרגיל שלו. אלירן עטר עשוי לשוב להרכב. למרות האכזבה ממנו, מארק ואליינטה אמור להישאר בהרכב לצד דקל קינן. אחד השחקנים אמר: "אנחנו בתקופה רעה, ויכול להיות שלא סופרים אותנו, אבל אסור לשכוח שהפועל באר שבע לא ניצחה אותנו העונה". האדומים לא ניצחו את מכבי חיפה בכל חמשת המפגשים האחרונים, בהם הירוקים ניצחו פעמיים.

חיזוק לקבוצה הגיע היום מכיוונו של הקפטן לשעבר יניב קטן, שפרסם פוסט באינסטגרם שקורא לכולם לתמוך במועדון.

אוראל דגני שחקן מכבי חיפה לפני מוחמד כליבאת שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
יאריך חוזה? דגני/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully