וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילמוני וגורדנה מועמדים לבני יהודה, הרשקו צפוי להתמנות לעוזר

מגן עירוני קרית שמונה עשוי להגיע אם שון גולדברג לא יישאר בקבוצה. גם קשר הפועל באר שבע שלא ימשיך בבירת הנגב בתמונה. המאמן שעבד עם אריק בנאדו בנבחרת הצעירה יחבור אליו

one

מגן הפועל כפר סבא בעונה החולפת, חן דילמוני, מועמד לבני יהודה ויגיע אם שון גולדברג לא יחתום בקבוצה. בבני יהודה ממשיכים בניסיונות החיזוק כאשר כעת מחפש אריק בנאדו המאמן החדש של הקבוצה מגן שמאלי לקבוצה.

הזהובים היו רוצים לראות את שון גולדברג נשאר בקבוצה אך בשלב זה הוא מנסה למצות אופציות בחוץ לארץ כאשר בשבועות האחרונים הוצע המגן הצעיר לקבוצות בשוויץ, הולנד וקפריסין. חשוב לציין, כי גולדברג שייך למכבי תל אביב והיא כבר החליטה להשאיל אותו שוב לקבוצה בארץ. אם זה יקרה, בבני יהודה מאמינים כי אם גולדברג לא ימצא קבוצה מעבר לים הוא יחתום בקבוצה לעונה נוספת.

האופציה הראשונה להחליפה היא כאמור דילמוני ששיחק בתחילת העונה שעברה בעירוני קרית שמונה במדיה הצטיין בעונת 2014/2015 אך בינואר הושאל לכפר סבא שם שיחק עד תום העונה.

חן דילמוני שחקן עירוני קרית שמונה לפני אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
ילבש כתום? דילמוני/סוכנות ג'יני

גם רועי גורדנה, שקיבל אישור מהפועל באר שבע לחפש לעצמו קבוצה לעונה הבאה, לאחר שסיים השאלה בת חצי עונה במכבי פתח תקוה, מועמד להגיע.

בינתיים, בצוות המקצועי צפוי להתרחש גם כן שינוי כאשר משה הרשקו שעבד עם בנאדו בנבחרת האולימפית צפוי להגיע לקבוצה כעוזר מאמן. בנאדו עצמו הדגיש בימים האחרונים כי אם הרשקו יגיע הוא יהיה חלק מצוות האימון ומעמדו של יעקב אסייג כעוזר מאמן ומאמן שוערים לא יפגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully