וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מוסינזון מתוודה: "אני נמשך לשני המינים, ברחתי מעצמי במשך שנים"

כדורסלן העבר חשף את נטיותיו המיניות בפוסט אמיץ בפייסבוק: "יושבי ראש, מאמנים, אוהדים - תשאלו את עצמכם מדוע ספורטאים מקצוענים לא יוצאים מהארון. מתי הבורות תתפייד מהספורט?"

קובי אליהו

בווידאו: גילי מוסינזון מטביע לפני שנה

כדורסלן העבר גילי מוסינזון התוודה אמש (חמישי) על נטיותיו המיניות בפוסט אמיץ בפייסבוק. מוסינזון (37), בנו של הסופר יגאל מוסינזון, שנחשב בצעירותו לכישרון גדול והעביר קריירה ארוכה בין היתר בהפועל תל אביב, עירוני רמת גן והפועל גליל עליון, כתב כי "אני נמשך לשני המינים, ברחתי מעצמי במשך שנים".

"היום יום העצמאות ה-68 של מדינת ישראל. זה היום בו החלטתי שאני חוגג את השחרור האישי שלי, את העצמאות שלי, את החופש שלי", חשף. "היום יצאתי מאיזה סוג של ארון כזה שקונים במבצע מאחר שהוא רק חצי ארון. הרי את החצי שלי, ה'רב שגל', רובכם מכירים פעם ראשונה כי הרכילות דאגה לעדכן אתכם ופעם שנייה כי אני תמיד דאגתי לעדכן אתכם. יש מצב טוב מאוד שככה נולדתי, וגם אם לא זה הכי לא משנה. אני פה ואני נוכח. לא רוצה להיות מונע מפחד, פחד של להיפגש בחדרי חדרים כמו גנב בחשיכה עם רגשות של משהו לא בסדר איתי ועם אווירה כללית שאני עושה משהו פסול. מה פסול? מי פסול? למה לי לפחד בעולם הזה? אני חי עם עצמי בסבבה כבר 37 שנה".

קראו את הפוסט המלא של מוסינזון

בפוסט שכתב, ביקר מוסינזון בחריפות את ראשי המועדונים בהם שיחק, וכן מתח ביקורת על מאמנים ואוהדים. "תשאלו את עצמכם האם אתם עדיין רפויים, היושבי ראש, המנהלים/עסקנים הסליזים עם ההערות הסקסיטיות הנמוכות. ראיתי אתכם שובבים. אני יודע איך הייתם מביטים, כמה הייתם מביטים ואני חייב לספר שמדובר בהומופובים הגדולים ביותר. אני מכיר אותם אישית אחד אחד ומוח גדול אין.

"אולי אותם מנהלים, בעלי קבוצות ומועדוני ספורט צריכים לשאול את עצמם, ושהקהילה תשאל אותם וגם תצפה לתשובות כמו - מה עשה המועדון שלנו השנה כדי לעזור בנושא ההסברה והמודעות לקהילת הלהטבי"ם? לא יותר מדי. מספר לא מועט של מאמנים מהאסכולה הישנה עדיין צועקים כיום על השחקנים שהם כוסיות ורצים כמו הומואים.

"כמעט ולא היה מאמן שלא רטן שאנחנו רצים כמו כוסיות או שנפסיק לשחק כמו בנות ושאנחנו במחזור ושכואב לנו הכוס. משום מה תמיד היו לי את המאמנים השוביניסטים ההומופבים שבמו ידיהם מקבעים את מעמדו של הספורט המקצועני הגברי כמעוז הפטריאכלי האחרון הנלוז והחשוך אשר בפוטו פיניש לא ממש צמוד גם עקף בסיבוב את צה"ל או עוד כל מיני צבאות שהמדיניות הרווחת בה היא 'פליז אל תגלה, ואנחנו לא נשאל'.

"אפשר לספור על כף יד אחת את השחקנים שיצאו מהארון בספורט המקצועני וחלק מהם גם התאבדו. למה? ככה. תשאלו את המאמנים. את יושבי הראש, ואת הקהל מדוע ספורטאים מקצוענים לא יוצאים מהארון. אתם יודעים מה, אני אגיד לכם - כי הם מפחדים".

מוסינזון החל את הקריירה המקצוענית בשנת 1995, ושיחק בהפועל תל אביב, מכבי חדרה, עירוני רמת גן, הפועל רמת השרון, מכבי ראשון לציון, הפועל גליל עליון, מכבי ראשון לציון, אליצור יבנה, אליצור אשקלון, מכבי קרית גת ולאחרונה במכבי בת ים. במהלך השנים אף רשם הופעה אחת במדי נבחרת ישראל במשחק מול דנמרק בשנת 2002.

גילי מוסינזון, אולם דרייב אין. קובי אליהו
צעד אמיץ. מוסינזון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully