וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין האריך את חוזהו בהפועל ירושלים בשנתיים נוספות

11.5.2016 / 21:04

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקפטן נותר באדום וירוויח כחצי מיליון דולר בשתי העונות הבאות: "מאוד שמח לסיים כאן את הקריירה. רציתי להישאר בגלל הקהל, גאה להיות הקפטן שלהם"

one

בווידאו: תקציר הניצחון האחרון של הפועל ירושלים

זה היה באוויר, וכעת זה גם רשמי: יותם הלפרין האריך את חוזהו בשנתיים נוספות. על הכוונה להאריך את חוזהו של הקפטן פורסם בוואלה! ספורט לפני כחודש וחצי, ולמעשה, כל שנותר היה לסגור את סעיפי היציאה. השחקן צפוי להרוויח כחצי מיליון דולר בשנתיים הקרובות.

"אני מאוד שמח לסיים את הקריירה בהפועל", אמר הלפרין. "היה ברור לי מהרגע שחתמתי כאן על החוזה הראשון שכך זה ייגמר. אני רוצה להודות לכל המערכת ובמיוחד לאיל חומסקי, לגיא הראל וכמובן לבעלים אורי אלון על התמיכה והאמון. נכונו לנו מטרות ומשימות עוד העונה וגם בשנים הקרובות ואעשה כל שביכולתי על מנת שנעמוד בהם. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו להודות לקהל הירושלמי - הם באמת נותנים הרגשה של בית והם הסיבה העיקרית שרציתי להישאר. אני גאה להיות הקפטן שלהם ושל המועדון הזה. לא סתם אומרים שהפועל ירושלים זו משפחה. יאללה הפועל!"

הלפרין (32, 1.96 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועבר גם בלובליאנה, אולימפיאקוס, ספרטק סנט פטרסבורג ובאיירן מינכן לפני שנחת בהפועל ירושלים בקיץ 2013. אשתקד סייע לקבוצה לזכות באליפות הראשונה בתולדותיה, והעונה הוא מעמיד בליגה ממוצעים של 9.9 נקודות (57.8 אחוז ל-2, 56.6 אחוז ל-3, 86 אחוז מהקו), 2.2 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק.

גם בשבוע שעבר פרסמנו: הלפרין על סף חתימה בהפועל ירושלים

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. ברני ארדוב
יסגור את הקריירה באדום. הלפרין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully