וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין על סף סיכום לשנתיים נוספות. אלון: "תמיד אמרתי שיישאר"

21.3.2016 / 21:50

הבעלים אישר את הפרסום של וואלה! ספורט. בסיום הניצחון על מכבי תל אביב הודה הקפטן הנרגש: "אני עובר תקופה לא פשוטה". הבעלים הצהיר: "פרנקו יישאר אלא אם יקרה משהו קיצוני"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים הוכיחה הערב (שני) פעם נוספת שהיא הקבוצה הטובה בישראל, כשגברה בפעם השלישית העונה על מכבי תל אביב - הפעם 66:73 בארנה. החבורה של דני פרנקו הוליכה לאורך מרבית שלבי המשחק, נהנתה מערב מצוין של יותם הלפרין ומדקות טובות של איליי הולמן, ועשתה צעד גדול אל עבר הבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה, שיאפשר לה לארח את הפיינל פור בבירה.

הקפטן יותם הלפרין, שצלף 23 נקודות הערב, נמצא על סף סיכום לשנתיים נוספות במדי ירושלים, כך נודע לוואלה! ספורט. הלפרין מאוד מוערך על ידי ראשי המועדון מהבירה, גם על הפרקט אך גם מחוצה לו, בחדר ההלבשה, והמגעים המהירים שהחלו לפני כחודש וחצי קרובים להגיע לסיומם. הבעלים אורי אלון אמר בסיום המשחק: "תמיד הצהרתי שיותם יישאר בקבוצה וזה לא השתנה. הוא יהיה גם בעונה הבאה".

"כולנו הבאנו היום משהו", הצטנע ה-MVP בסיום. "הקבוצה שיחקה את אחד ממשחקי ההגנה הטובים ביותר שלה. יש לזה משמעות למיקום, אין לזה משמעות להמשך הדרך. אני שמח בשביל כל החברים שלי לקבוצה. שיחקנו קודם כל בשביל הקהל ובשביל עצמנו. כיף לבוא לפה, כיף להתאמץ כל כך בשביל החברים, בשביל הקהל, ואני מקווה שנמשיך בדרך הזאת. אני עובר תקופה אישית לא קלה ומשתדל לשכוח מהכל במגרש. אולי כל הזמן אני צריך להיות בתקופה כזאת כדי לשחק ככה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

יותם הלפרין הפועל ירושלים מול טיילור רוצ'סטי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לעוד שנתיים בבירה. הלפרין/ברני ארדוב

דני פרנקו סיכם בשמחה: "האנרגיות של הקהל והרצון והמלחמה על המגרש וההגנה ניצחו. לא משחק גדול שלנו, קיבלנו המון נקודות מריבאונד התקפה ולא עשינו שם עבודה טובה. זה היה מיותר, אבל כל עוד אתה מנצח, ניקח את זה. משמעותי לנצח כשצריך לנצח. אין ספק שהמשחק של היום חשוב, נותן יתרון בטבלה, טוב לקהל, אבל יש עוד תשעה משחקים עד סוף העונה ולא הכי מהותי בעולם מי יארח את הפיינל פור. יש בזה יוקרה מסוימת וזה ייקבע בהמשך".

המאמן הוסיף: "שמח שניצחנו, יותם לקח פיקוד, מעבר לכדורסל ולקליעות, הוא שיחק כמו קפטן. ידע לכוון ולזרוק את המילה, היינו מלוכדים בזכותו. אני לא מי שמחליט אם הוא יישאר. אני רוצה אותו בכל קבוצה שאני הולך אליה, נכס. מכבי באו להפריע לנו עם דברים טקטיים בהגנה. בסוף ניצחנו את הדברים האלה, אבל זה לקח אותנו לקצב איתי יותר. איליי הולמן עוד התבלבל בתרגילים וניתן לו את הזמן. ננוח היום ונלך למשחק הבא מול חיפה".

עוד באותו נושא

בפעם השלישית העונה: הפועל ירושלים גברה על מכבי תל אביב 66:73

לכתבה המלאה
חגיגה אדומה, שוב/ברני ארדוב

אורי אלון הוסיף: "אני לא מתעסק עם הגמוניה, מתעסק עם לבנות קבוצה שיתשאר בצמרת לאורך זמן. קודם בארץ ואחרי זה באירופה. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. באירופה נצטרך להחליט אם אנחנו הולכים עם ליגת האלופות של פיב"א או עם יול"ב, אך נגיע לשם. היורוליג הוא לא מה שהיה כשקניתי את הקבוצה. כשהגעתי אמרתי תוך שלוש שנים אליפות ויורוליג. היום זה מפעל אחר, סגור. זו מטרה נחמדה אבל פחות מעניינת אותי. אני רוצה להמשיך לבנות את המותג הזה ולהיות הכי טובים בארץ כל שנה. למכבי לקח 40 שנה להתחיל להצליח באירופה, לנו ייקח הרבה פחות. אנחנו אלופים ומובילים את הליגה".

הבעלים הגאה הוסיף: "אני חשוב שאביא עוד גארד, אבל לא אביא כדי להגיד שהבאתי, נדאג להביא מישהו שלא יפגע במרקם. היתה לי הזדמנות להביא שם מאוד גדול שרצה לבוא לפה ולא הבאנו אותו בגלל הסיבות הללו. פרנקו יישאר אלא אם יקרה משהו קיצוני".

טוני גפני סיכם: "לא היה קל. היה שבוע מצוין של אימון, עבדנו קשה ונצמדנו לתכנית המשחק. היינו קשוחים בהגנה וזה מה שצריך. אנחנו בכיוון הנכון. המטרה היתה אליפות אבל אין הרבה משמעות לעונה הסדירה אם מתפרקים ביוני. כרגע רוצים להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully