וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי המצב שלנו בליגה השפיע על השחקנים, חפרנו בור ויצאנו ממנו"

2.5.2016 / 8:13

הפועל ירושלים רשמה ניצחון עשירי ברציפות למרות שכבר פיגרה ב-21 הפרש מול הפועל תל אביב. קולע סל הניצחון בשניות הסיום אי ג'יי רולנד: "אנחנו לא גולדן סטייט, לא צריך לחשוב על הרצף"

one

הפועל ירושלים השיגה אמש (ראשון) את ניצחונה העשירי ברציפות, לאחר שגברה על הפועל תל אביב 92:93. הניצחון הדרמטי הושג בזכות שלשה של אי ג'יי רולנד 2.7 שניות לסיום המשחק. ירושלים הבטיחה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה כבר בשבוע שעבר, ופיגרה אמש ב-21 הפרש, גורם בקבוצה הודה כי "אולי המצב שלנו בליגה השפיע על השחקנים, חפרנו בור ויצאנו ממנו, מה שלא היה הכרח המציאות".

אדגר סוסה ערך הופעת בכורה בשורות האלופה, שלא רשמה את דונטה סמית'. רולנד סיכם: "קורה לפעמים שקולעים סלי ניצחון באותו אולם. היתה לי הרגשה טובה כשהכדור יצא מהיד שלי. כשאתה מעלה את הכדור לאורך המגרש, אתה צריך לחשוב אם לקלוע 2 לשיוויון או 3 לניצחון, וזה הרגיש לי טוב.
קיוויתי שזה ייכנס, וזה קרה".

"ידענו שהפועל תל אביב תבוא מוכנה", המשיך, "הבנו שנשחק נגדם בפלייאוף. רביב לימונד שיחק מצוין. היינו צריכים להתחיל טוב יותר את המשחק הזה. כולם נלחמו על הכדורים החופשיים, אבל לא שמרנו על ריבאונד ההתקפה. במחצית המאמן לא אמר יותר מדי, אבל הדגיש שיהיה לנו סיכוי לנצח אם נשחק בדרך שלנו. ידעתי שלא קלעתי טוב במהלך המשחק , וסידרנו לנו הזדמנות לנצח. ידעתי שאנחנו בכיוון הנכון".

לגבי רצף הניצחונות אמר השחקן: "אנחנו לא גולדן סטייט, לא צריך לחשוב על הרצף. במחצית הראשונה כמעט נתנו את המשחק הזה, שמח שהפכנו את המשחק הזה והשגנו בו ניצחון".

בתוך כך, יותם הלפרין נמצא על סף סיכום בקבוצה לשנתיים נוספת. כזכור, טיוטות חוזה בין הצדדים הועברו בשבועות האחרונים. גורמים המעורים בנושא מעריכים כי חתימה רשמית בין הצדדים תתקיים בשבועיים הקרובים. הלפרין הצטיין אמש עם 20 נקודות באחוזים מצוינים (8 מ-11 מהשדה) והוסיף שבעה אסיסטים.

אי ג'יי רולנד שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"הייתה לי הרגשה טובה כשהכדור יצא מהיד". רולנד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully