וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי ג'אן: "מכבי נתניה היא האתגר האישי של הרוכש המיועד"

3.5.2016 / 23:30

נציג הבעלים החדש של מכבי נתניה התייחס לרכישה הצפויה ודיבר על הרוכש המסתורי: "הוא ביקר בעיר והבין שאפשר לעזור". על המטרות: "יותר מתוכנית חומש, רוצים להבריא ולעלות על דרך המלך". ראיון

ONE

בווידאו: 0:0 בין בני יהודה למכבי נתניה

עיריית נתניה פרסמה אתמול (שני) רשמית כי מכבי נתניה בדרכה לידיים חדשות של רוכש שמעוניין בשלב זה לשמור על אנונימיות. מדובר בעניין של זמן עד ששמו של האיש ייחשף, מאחר שבוועדה להעברת זכויות כל הפרטים יצטרכו להיות גלויים. מי שייצג את האיש שיציל את מכבי נתניה מפירוק הוא איש העסקים קובי ג'אן, 31, אוהד הקבוצה, שהיה זה שדחף לקיום המהלך.

קובי, מדוע אתם עדיין מסתירים את זהות הרוכש?

"צריך לכבד את הרוכש ולהעריך את זה שהוא לא רוצה בינתיים להיחשף. יכול להיות שבעוד יום או יומיים לא תהיה לו בעיה ששמו יתפרסם, אבל עד עכשיו עשינו את הדברים בצורה דיסקרטית ולשמחתי הגענו ליום הזה ואנחנו כבר במקום אחר. עוד קצת סבלנות".

שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
יקבלו שכר בקרוב? שחקני מכבי נתניה/קובי אליהו

לפי מה שאומרים בעירייה, המניע של אותו רוכש לקנות את מכבי נתניה זה קובי ג'אן. אומרים שהאיש אוהב כדורגל, אבל אילולא הנוכחות שלך זה לא היה קורה.

"הקשר שלי עם האיש הוא קשר עסקי של פרויקטים שאני עושה איתו בארץ בתחום הנדל"ן. אני אוהד את מכבי נתניה כבר מספר שנים. נולדתי בנתניה, גדלתי בנתניה וכנראה שאסיים את חיי כאן. אני אוהב את העיר. מכבי נתניה עלתה על שרטון מסיבות שאינן מעניינות בכלל והצלחתי לגרום לאיש לבוא ולבקר את העיר. הוא מאוד נהנה והבין שאפשר לעזור לקבוצה שנמצאת בקשיים. אני רק בן 31, אבא לשניים ונשוי לאישה שתומכת בכל מה שאני עושה. ייתכן שהאיש אהב או חיבב את מכבי נתניה בתקופות בהן אני בכלל לא הייתי בחיים".

האם המהלך נולד לאחרונה או שאתה מתכנן זאת כבר הרבה זמן?

"ממש לא. דברים לפעמים ניצתים בהבזק של רגע. כשראינו שהקבוצה על סף פירוק, דיברתי עם אותו אדם יקר על הנושא. הוא החליט שהוא רוצה לשמוע ומבחינתו זה היה דבר ריאלי שהוא רוצה להיכנס אליו. אחרי הכל, אנשי עסקים מחפשים לא פעם אתגרים ומכבי נתניה זו האתגר שלו. כולם יודעים היטב היכן הייתה מכבי נתניה מבחינת החובות. אני תקווה שנעבור את שלב הבקרה ונוכל לקבל את הקבוצה בשלמות. אנחנו רוצים להבריא את מכבי נתניה שהיא חלק מהתרבות של העיר הזו ונעלה אותה על דרך המלך".

שחקני מכבי נתניה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
רגעי השמחה יחזרו? שחקני מכבי נתניה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

לאורך החודש האחרון, בהם הדברים התנהלו די בחשאי, היה ברור שזה הולך למסלול חיובי, או שהיו רגעים שזה כמעט התפוצץ?

"בכל בדיקת נאותות יש ספקות ויש חששות. בסופו של יום החלטנו ללכת על זה והעיניים שלנו נשואות קדימה. קדימה זה כרגע להעביר שכר לעובדים ולשחקנים בעוד 48 שעות מקסימום. במקביל, אנחנו מכינים את כל הבקשה לבקרה מבחינה משפטית. אנחנו מאמינים שזו הדרך, אין לנו שום עניין לחזור אחורה".

אתה אוהד כדורגל ואתה מבין מה זה מועדון כדורגל. בעלי בית לא מלקקים כאן דבש. מהר מאוד האוהדים מתהפכים נגד בעלי הקבוצות.

"כולנו בראש אחד כדי לרתום את כל מי שיכול לעניין הזה ואני מדבר על אנשי מקצוע. אנחנו מאמינים באוהדים של מכבי נתניה והם לא סתם אוהדים, אלא אוהדים מסורים עם הרבה שנים של אהדה למועדון".

אוהדי מכבי נתניה. ניב אהרונסון
"אוהדים עם מסורת". אוהדי מכבי נתניה/ניב אהרונסון

אתה יכול לראות בשלב הזה תארים, או שכרגע מדובר רק בהצלת המועדון?

"אנחנו מסתכלים לעוד הרבה שנים קדימה. אני לא רוצה לנקוב במספר, אבל זה חוצה תוכנית חומש. המוטו שלי בחיים הוא שהשמיים הם עוד נקודת ציון בכל מטרה שאתה מציב לעצמך".

מה יהיה התקציב של מכבי נתניה בעונה הבאה?

"זה עדיין מוקדם לקבוע. אנחנו רוצים לסיים את העונה הזו ולסגור את כל החובות".

אתה תנהל את הקבוצה?

"אני אהיה אחראי על כל הצד שאמור להבריא את הקבוצה אבל צריך אנשי מקצוע שיעבדו במועדון. הצד הפיננסי יהיה עלינו והתקווה שזה יעלה אותנו על הדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully