וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "נכנסנו למשבר בזמן קריטי, אם לא ניקח אליפות זה כישלון"

רגע לפני שברצלונה נכנס לישורת האחרונה של מאבק האליפות, הבלם הוותיק דיבר על המשבר ממנו יצאה הקבוצה: "אנחנו עלולים להפסיד את האליפות אם לא ננצח את המשחקים שנותרו לנו". צפו במסי משחיל את הכדור בין הרגליים של פיקה באימון

one

ברצלונה חזרה לעצמה בשבועיים האחרונים, אחרי משבר גדול שפקד אותה. דווקא כשנדמה היה שהקטלאנים נמצאים בעיצומה של עוד עונה חלומית, הגיעה ההדחה המוקדמת יחסית מליגת האלופות ורצף של שלושה הפסדי ליגה שהחל בקלאסיקו ואפשר לריאל ואתלטיקו מדריד לסגור את הפער מברצלונה במאבק האליפות.

ג'רארד פיקה, בלמה של הקבוצה, התראיין בתקשורת בספרד וניסה להסביר מה עבר על בארסה: "זה נורמאלי שעוברים משברים במהלך השנה, אבל לרוע מזלנו המשבר שלנו הגיע ברגע קריטי. למרות זאת אנחנו עדיין במאבק האליפות ובגביע, שני תארים שאנחנו צריכים ללכת עליהם".

ומה יקרה אם ברצלונה לא תיקח את האליפות? ג'רארד פיקה לא ניסה לייפות את הדברים ואמר: "מאז שאני במועדון, אם אתה לא לוקח פה אליפות, זה כישלון. נשארו שלושה משחקים בליגה ואנחנו תלויים בעצמנו, אבל אנחנו עלולים להפסיד את הליגה אם לא ננצח את המשחקים. במועדון הזה צריך להתחרות על התארים הגדולים ואליפות זה תואר כזה".

ג'רארד פיקה בלם ברצלונה. GettyImages
ג'רארד פיקה/GettyImages

ביום שבת מצפה לאלופה משחק חוץ לא פשוט מול ריאל בטיס העולה החדשה, שהפסידה רק פעם אחת בשמונת משחקי הבית האחרונים שלה והוציאה 1:1 מכובד גם מול ריאל מדריד. אחרי המשחק הזה ברצלונה תארח את אספניול היריבה המושבעת שכבר הרסה לה אליפות בעבר ותסיים את העונה עם משחק חוץ מול גרנאדה שנאבקת נגד הירידה.

בארסה מובילה את הטבלה רק בזכות יתרון פנימי מול אתלטיקו מדריד ועם נקודה בלבד מעל ריאל מדריד ויודעת שמעידה אחת במשחקים שנותרו לה עלולים לעלות לה בתואר שעד לפני חודש כבר נדמה היה שהוא בכיס שלה.

עוד באותו נושא

סופ"ש בספרד: סיבוב מרתק נוסף במאבק האליפות המשולש

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטוס החדש של ניימאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים, ניימאר חברו של פיקה לקבוצה, פינק את עצמו במטוס פרטי חדש, לא פחות. הכוכב הברזילאי רכש מטוס מסוג ססנה 680 בעלות "צנועה" של 9.1 מיליון יורו, כך על פי דיווחים בספרד. המטוס הזה שמיודע לאנשי עסקים, יכול לשאת 12 אנשים ומגיע למהירות של 890 קילומטר בשעה. מה רשויות המס יגידו על הרכישה הזו?

צפו במסי משחיל לפיקה בין הרגליים באימון. העיקר שזה נגמר בחיוכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully