וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ספורטינג חיחון עלתה מעל הקו האדום עם 0:2 ביתי מול אייבר

צפו: הקבוצה מהמולינון השיגה שלוש נקודות קריטיות ויכולה לנשום לפחות עד שיושלם המחזור. קארמונה (43) וג'וני (82) כבשו. בשבת: ברצלונה, ריאל מדריד ואתלטיקו ממשיכות במרוץ האליפות המשולש

one

הליגה הספרדית מגיעה לנקודת רתיחה כאשר נותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה והערב (שישי) החל המחזור ה-34עם 0:2 חשוב של ספורטינג חיחון על אייבר. בשבת כל העיניים תהיינה על מאבק האליפות, כאשר שלוש המוליכות תשחקנה אחת אחרי השניה. ריאל מדריד תתארח אצל ריאל סוסיאדד, אתלטיקו מדריד תארח את ראיו וייקאנו וברצלונה תצא למשחק חוץ מול ריאל בטיס.

שחקני ריאל מדריד קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
ריאל תסתדר בלעדיהם? רונאלדו ובנזמה/GettyImages

ריאל סוסיאדד - ריאל מדריד (שבת, 17:00, ערוץ 50)

הבלאנקוס מגיעים לאחר התיקו המאופס באיתיחאד מול מנצ'סטר סיטי, כאשר מה שמעסיק בעיקר את הקבוצה בימים אלה הן הפציעות של כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה שלא ישחקו מול הבאסקים ואף נמצאים בספק למשחק הגומלין מול סיטי. ללא שני המבקיעים המובילים שלה, ואולי אף ללא גארת' בייל שעל פי הדיווחים עשוי להשאר על הספסל ולנוח, ריאל תנסה לקטוף שלוש נקודות קריטיות במאבק האליפות באצטדיון לא קל בו הפסידה ברצלונה לפני כשבועיים, אך מול יריבה שלא נותרו לה מטרות העונה ואשר מגיעה לאחר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון. ממש כמו בשבוע שעבר, גם הפעם תעלה קבוצתו של זינדין זידאן למקום הראשון לפחות למספר שעות מכיוון שהיא משחקת לפני יריבותיה לצמרת, בארסה ואתלטיקו מדריד, אשר לשתיהן נקודה יותר ממנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אתלטיקו מדריד - ראיו וייקאנו (שבת, 19:15, ערוץ 50)

שלושה ימים בלבד לאחר שהדהימה את אירופה בפעם המי יודע כמה וניצחה 0:1 את באיירן מינכן במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות, וכשהיא בכושר יוצא מן הכלל אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, תארח החבורה הלוחמנית של דייגו סימאונה את הדרבי הקטן של מדריד כאשר היא בשוויון נקודות עם מוליכת הטבלה ברצלונה. האורחת מגיעה כאשר היא שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום, אך עם משחק חסר לעומת שאר יריבותיה למאבק ההישרדות. במחזור הקודם הפסידה ראיו לריאל מדריד 3:2 אחרי שכבר הובילה 0:2. אתלטי תספק ככל הנראה מנוחה למספר שחקנים לקראת הגומלין במינכן ובלי קשר טיאגו, דייגו גודין ויאניק קראסקו עדיין פצועים וייעדרו.

לואיס סוארס ברצלונה. AP
בכושר רצחני. סוארס/AP

ריאל בטיס - ברצלונה (שבת , 21:30, ערוץ 50)

אחרי ההתרסקות ואיבוד היתרון הגדול שהיה לה בצמרת הטבלה, ברצלונה הוציאה עצבים על דפורטיבו לה קורוניה וספורטינג חיחון, שספגו ממנה 14 שערים תוך שלושה ימים בלבד, מהם כבש לואיס סוארס שמונה ובישל עוד שלושה. היא עשויה לעלות למשחק כאשר היא במקום השלישי בלבד אם ריאל ואתלטיקו מדריד תנצחנה את משחקיהן, אך כמובן שתחזור לראשות הטבלה אם תנצח את בטיס, שזקוקה לנקודה על מנת להבטיח לעצמה הישארות בליגה ומגיעה לאחר הפסד 2:0 לסביליה, שהיה הראשון שלה אחרי שלושה משחקים רצופים בהם צברה שבע נקודות. בארסה גברה עליה בחמשת המפגשים האחרונים ביניהן, כולל פעמיים בבניטו וייאמארין והיא מגיעה כמובן רעננה יותר מאשר ריאל ואתלטיקו, שעדיין משתתפות בליגת האלופות וחייבות לקחת בחשבון את משחקי הגומלין בהם תיקחנה חלק באמצע השבוע הבא.

ספורטינג חיחון - אייבר 0:2

ניצחון ביתי קריטי לחיחון, שעלתה לפחות זמנית אל מעל לקו האדום והורידה למקום ה-18 את גרנאדה. זה היה הניצחון הביתי השלישי בארבעה משחקים של חיחון והוא הושג הודות לשערים של קרלוס קארמונה בנגיחה בדקה ה-37 וג'וני, שבישל את הראשון ומצא בעצמו את הרשת בדקה ה-82.

משחקים נוספים

גרנאדה - לאס פלמאס (שבת, 23:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully