וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "נכון לעכשיו, לא אשאר בפ.ס.ז' לעונה נוספת"

הכוכב השבדי מסיים חוזה והבהיר לאחר הזכייה באליפות: "אשאר אם יחליפו את מגדל אייפל בפסל שלי". נשיא המועדון אל חלאיפי לא נבהל: "פריס קסומה, זלאטן קסום. נעשה הכול כדי שימשיך"

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים אליפות. רויטרס
יש עוד יעדים. שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים/רויטרס

פריס סן ז'רמן חגגה היום (ראשון) את האליפות השישית בתולדותיה והרביעית ברציפות, ועשתה זאת בזמן המהיר ביותר אי פעם. שמונה מחזורים לסיום העונה, עוד לפני אמצע חודש מרץ, הקבוצה מבירת צרפת התעללה בטרואה האחרונה עם 0:9 בחוץ ופתחה את השמפניות. פ.ס.ז' נמצאת גם בגמר גביע הליגה ובחצי גמר הגביע, כך שיש באפשרותה לשחזר את הטרבל מאשתקד. המבחן האמיתי שלה יהיה לעבור לראשונה את מחסום רבע הגמר בליגת האלופות, אבל הרגע המרכזי בעיצומן של החגיגות היה עם הודעתו של זלאטן איברהימוביץ' על עתידו.

בפעם הרביעית ברציפות: פריס סן ז'רמן זכתה באליפות צרפת

השיאים של זלאטן, האליפות המהירה: ציוני הדרך של פ.ס.ז'

החגיגות בסיום

זלאטן איברהימוביץ', שבזכות הרביעייה שלו הגיע ל-27 שערי ליגה (יותר מפי שניים מכל שחקן אחר), הבהיר שעות לאחר המשחק: "נכון לרגע זה, אני לא אהיה בפריס סן ז'רמן בעונה הבאה. נותר לי עוד חודש וחצי כאן. אם יחליפו את מגדל אייפל בפסל שלי, אז אשאר בפ.ס.ז'. אני מבטיח".

על התואר אמר: "לכל זכייה יש טעם מיוחד. אני מאוד שמח לשחק לצד כל השחקנים הפנטסטיים האלה וכבר כמעט ארבע שנים שאנחנו זוכים בכל תואר. אני לא יודע כמה זמן זה יימשך, אז אני מנצל את ההזדמנות. אני לא יודע מה עוד להגיד".

המאמן לורן בלאן התגאה: "הכול עבד נפלא, כולם ראויים לשבחים. קודם כל השחקנים, הצוות המקצועי, הצוות הרפואי, הסדרנים, אנשי המנהלה. כולם ניסו לעשות עונה גדולה והתוצאה מעודדת ומספקת במיוחד, אבל העונה עדיין לא הסתיימה. נצטרך לחזור למוד תחרותי כי יש לנו עוד משחקים חשובים באפריל ובתקווה גם במאי. נוכל ליהנות מהתואר, אבל יש לנו עוד עבודה".

על זלאטן אמר: "הוא מתחרה יוצא דופן שיודע מה זה להיות אלוף. הוא שחקן מהרמה הגבוהה ביותר, אבל זה לא רק הוא. הקבוצה זקוקה למנהיג כזה".

זלאטן, אגב, מסיים את חוזהו בסוף העונה ועדיין לא ברור מה יעשה בעונה הבאה. נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי הודיע גם הערב כי ברצונו להאריך את ההתקשרות עם הכוכב השבדי: "פריס קסומה, זלאטן קסום. אנחנו רוצים שימשיך, נדבר איתו". על התואר אמר אל חלאיפי: "להבקיע תשעה שערים, זה נהדר! אבל זהו רק השלב הראשון, העונה עוד לא הסתיימה. אני מקווה שנצליח להתעלות על העונה הקודמת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

זלאטן עם חבר

טיאגו סילבה

אנחל די מריה

דויד לואיז

חאבייר פסטורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully