וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' התעללה בטרואה עם 0:9 וזכתה באליפות רביעית ברציפות

השליטה הבלתי מעורערת של הכדורגל הצרפתי מחצה את נועלת הטבלה האומללה והבטיחה את האליפות המהירה בתולדות הליגה - שמונה מחזורים לסיום העונה. רביעייה לזלאטן, צמד לקבאני

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים זכייה באליפות. רויטרס
עוד פרק בשושלת. שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים אליפות/רויטרס

פריס סן ז'רמן זכתה היום (ראשון) באליפות צרפת השישית בתולדותיה והרביעית ברציפות, אחרי שמחצה 0:9 את נועלת הטבלה טרואה ויצרה פער של 25 נקודות בפסגת הליגה, כשנותרו שמונה מחזורים ורק עוד 24 נקודות בקופה. זו האליפות המהירה בתולדות צרפת והמוקדמת ביותר בחמש הליגות הבכירות באירופה, כשהקבוצה מהבירה שברה את שיאה של באיירן מינכן (הבטיחה אליפות ב-25 במרץ לפני שנתיים).

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן עם דויד לואיז. רויטרס
לקח את הכדור הביתה. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

טרואה - פריס סן ז'רמן 9:0

משחק הקצוות הפך גם למשחק האליפות של פ.ס.ז', שהמשיכה לשבור שיאים עם ניצחון החוץ הגבוה בתולדות הליגה וזכתה בתואר כשנותרו שמונה מחזורים לתום העונה. לורן בלאן העלה הרכב חזק וקיבל את הסחורה מאדינסון קבאני, שפתח הפעם בצד שמאל של ההתקפה, החל את מסכת השערים בדקה ה-13 והוסיף את השמיני בדקה ה-75 מריבאונד אחרי פנדל שהחמיץ. חאבייר פסטורה (17) ואדריאן ראביו (19) השתתפו גם הם בבליץ בפתיחה, כשבמחצית השנייה היה זה זלאטן איברהימוביץ' שהשתלט על העניינים עם רביעייה אדירה (46, 52, 55 ו-88) והגיע ל-27 שערי ליגה, בדרך לאליפות ה-13 שלו והתואר ה-28 בקריירה המפוארת. מתיו סונייה כבש שער עצמי (58) וטרואה האומללה עשתה עוד צעד לקראת הירידה.

המספרים:

* פריס סן ז'רמן השיגה את האליפות המהירה בתולדות הליגה הצרפתית, כבר במחזור ה-30. היא שברה את השיא של ליון, שהבטיחה זכייה במחזור ה-33 ב-2007, אז זכתה באליפות השישית בשושלת שלה.

* אלופת צרפת גם שברה את שיא האליפות הכי מוקדמת בחמש הליגות הבכירות, כשהבטיחה זכייה ב-13 במרץ לעומת השיא הקודם של באיירן מינכן מ-2013/14, שהבטיחה את התואר ב-25 במרץ.

* זלאטן איברהימוביץ' כבש את הרביעייה הראשונה של שחקן פריס סן ז'רמן מאז כריסטיאן הברזילאי בינואר 2000 לרשת שטרסבורג.

* זלאטן חגג אליפות מספר 13 בקריירה (ב-14 עונות) ותואר מספר 28.

* לורן בלאן זכה באליפות שלישית ברציפות והשווה את ההישג של אלבר באטו, רובר הרבן ופול לה גואן.

עוד באותו נושא

פרי ארבעה: אלבום האליפות הרביעית ברציפות של פריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה

משחקים נוספים

נאנט - אנז'ה 0:2
לנאנט: אמיליאנו סאלה (49 ו-69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully