וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות החדשה במכבי תל אביב: "גל מקל משתלט יותר מדי"

7.2.2016 / 19:04

תסכול בחדר ההלבשה הצהוב מהשתלבותו של רכז הנבחרת. רוצ'סטי, לנדסברג ורנדל נשמעו אומרים בציניות: "תנו לו, הוא המנהיג". מתיחות בין המועדון ובין יוגב אוחיון, שמתבקש לשחק עם הכאבים. הגארד: "לא יכול לבקש ממכבי יחס יותר טוב ממה שהיא נותנת לי"

ברני ארדוב

בווידאו: משדר מיוחד לרגל ההתרסקות של מכבי תל אביב

יממה לאחר התבוסה הצורבת למכבי חיפה, ובמכבי תל אביב מתקשים לשוב לשגרה. לוואלה! ספורט נודע כי בין הקבוצה ובין יוגב אוחיון שוררת מתיחות סביב פציעתו הכרונית בקרסול, דרך הטיפול, וסביב המנוחה לה הוא זקוק כדי להתאושש. הרכז הסביר לסביבתו כי קשה לו לשחק עם הכאבים וכי הוא רוצה להבריא באופן מלא, והוסיף כי הוא חושש לגורל הקריירה שלו. לאחרונה עבר אוחיון טיפולים בקרואטיה בניסיון להקל על הכאבים.

כל אותה העת, המועדון עוקב אחר מצבו הרפואי של הרכז. מכבי, המשוועת לשחקנים וזקוקה לכל חיזוק אפשרי, לוחצת על אוחיון לשחק עם הכאבים והוא, כאמור, חושש מההשלכות. אי ההסכמה בין הצדדים גורמת למתיחות, כשליבת הוויכוח היא משך המנוחה: אוחיון מעוניין במנוחה ארוכה יותר ובטיפולים לפני שישקול לעבור לאופציה של ניתוח אשר ישבית אותו לכמה חודשים.

יוגב אוחיון הגיב לדברים ואמר: "אני לא יכול לבקש ממכבי יחס יותר טוב ממה שהיא נותנת לי".

ראשי מכבי תל אביב זועמים, ז'אן טבק וטיילור רוצ'סטי סופגים אש

במקום לנזוף, תבקשו מהם סליחה: האשמים האמיתיים בקריסת מכבי תל אביב

מצעד השיאים השליליים של מכבי תל אביב בעקבות התבוסה בחיפה

יוגב אוחיון מכבי תל אביב. קובי אליהו
חושש לגורל הקריירה שלו. אוחיון/קובי אליהו

אלא שהעימות החשאי עם אוחיון אינה הבעיה היחידה איתה מכבי תל אביב מתמודדת בימים אלה. סחרחורת ההפסדים והשינויים בסגל גורמים מתיחות גם בחדר ההלבשה. זו האחרונה נרשמה סביב ההצטרפות של גל מקל והתנהלותו במגרש, אשר מתסכלת כמה וכמה שחקנים. בקבוצה יש שחקנים שחושבים כי רכז הנבחרת "משתלט יותר מדי" על המגרש. מדובר בעיקר בסילבן לנדסברג, טיילור רוצ'סטי ובריאן רנדל. השלושה נשמעו אומרים בחדר ההלבשה בתסכול ובציניות: "תנו לו, הוא המנהיג, הוא רוצה לעשות", כך סיפר גורם הנוכח בחדר ההלבשה.

יש לציין כי למרות המרמור המפעפע בחדר ההלבשה, על פני השטח מנסים השחקנים לשדר עסקים כרגיל. הדברים נאמרים אך ורק ביניהם, בדלתיים סגורות. את הפער בין הגלוי למאחורי הקלעים מדגים היטב טיילור רוצ'סטי, שתמיד מדבר עם גל מקל וגם יוצא איתו לארוחות, אבל בפורום מצומצם יותר בחדר ההלבשה נשמע קצת אחרת, ומביע את תסכולו מכך שמקל "משתלט על הכדור", כטענת אותו גורם. רוצ'סטי נמצא בנסיגה ביכולת מאז הצטרפותו של מקל, ונראה כי איבד את ביטחונו. שיחות שערך עמו הצוות המקצועי בנושא זה לא הועילו עד כה.

דווין סמית' ובריאן רנדל התאמנו היום בצהריים עם הצוות המקצועי. שניהם, כמו גם טרבור אמבקווה, צפויים לחזור לסגל למשחק הגורלי מול ניז'ני נובגורוד ביום רביעי.

שחקן מכבי תל אביב גל מקל. ברני ארדוב
הלחץ נוכח גם בחדרי ההלבשה. גל מקל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully