וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מכבי תל אביב זועמים, ז'אן טבק וטיילור רוצ'סטי סופגים אש

7.2.2016 / 8:20

הצהובים מתקשים לעכל את תבוסת הליגה המרה בתולדותיהם, שכונתה "אירוע דריסה". גורם בכיר: "לא מקובל". המאמן והגארד, שנחלש מאז הגעתו של מקל, סופגים ביקורות: "הקבוצה חלשה מנטלית". צפו במשדר באולפן וואלה! NEWS

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה להידרדר. הצהובים ספגו אמש (שבת) את תבוסה הגדולה ביותר שנחלו אי פעם בליגה המקומית, עם 91:56 מול מכבי חיפה. ההפסד הגדול עורר את זעמם של ראשי מכבי תל אביב. גורם בכיר במועדון הבהיר: "יש דרך לשחק ולהופיע, הפסד כזה לא מקובל בשום אופן. יש פצועים, אבל שוב, אי אפשר לקבל הפסד כזה. השחקנים יזומנו לשיחה. גם עם טבק נשוחח".

הנהלת מכבי תל אביב הספיקה כבר לשוחח על "אירוע הדריסה" עם המאמן ז'אן טבק וישוחחו עמו גם היום. בשיחות פנימיות במועדון כבר נמתחת על טבק ביקורת, בייחוד לגבי ההתפרקות של מכבי בהגנה, תחום בו טבק הבטיח לשפר את הקבוצה. עם זאת, בהנהלה מודעים לסגל החסר והבעייתי של הקבוצה. טבק וחלק מאנשי ההנהלה סבורים כי "הקבוצה חלשה מנטלית".

מד הלחץ של ראשי המועדון עולה. במכבי מודעים לכך שהאליפות בארץ בסכנה. משחקי הגביע ייפתחו כבר בשבוע הבא, ולאיש במועדון אין חשק להיגרר לסחרור נוסף. בנוסף, בקבוצה מדגישים את ההכרח להתעשת לקראת משחק היורוקאפ מול ניז'ני נובגורוד בבית ביום רביעי הקרוב – משחק שעשוי לתת למועדון עוד דחיפה קטנה למטה, בדמות הדחה מהמפעל המשני, היורוקאפ, לאחר שנשרו כבר מהיורוליג.

מכבי חיפה השפילה את מכבי תל אביב עם 56:91 נדיר

"ז'אן טבק והשחקנים יזומנו לשיחה". המאמן: "מתבייש"

במקום לנזוף, תבקשו מהם סליחה: האשמים האמיתיים בקריסת מכבי תל אביב

מצעד השיאים השליליים של מכבי תל אביב בעקבות התבוסה בחיפה

שחקן מכבי תל אביב, טיילור רוצ'סטי. ברני ארדוב
סופג ביקורות. רוצ'סטי/ברני ארדוב

בתום המשחק נראו השחקנים קפואים בחדר ההלבשה. היו"ר שמעון מזרחי שוחח עם כמה מקורבים במתחם חדרי ההלבשה ועזב במהירות. גם השחקנים העדיפו ברובם לא לדבר ומיהרו להיבלע באוטובוס. לשחקנים יובהר כאמור כי תצוגות כאלו לא יהיו מקובלות על המועדון. "שום דבר לא מהווה צידוק לאיך שנראינו", שבים ומדגישים שם.

בקבוצה שוחחו על חוסר הביטחון שמציג טיילור רוצ'סטי מאז הצטרף גל מקל. הוצאתו המהירה של השחקן על ידי טבק במחצית השנייה בטח לא עזרה לביטחונו של השחקן ובצוות המקצועי כבר שוחחו עם השחקן.

גיא פניני סיכם: "זה היה משחק לא טוב, לא נכנסנו למשחק בקצב ובפיזיות. כשאתה מגיע ככה למשחק מול מכבי חיפה אתה מקבל בראש. זה הפסד לא קל. בעונה ארוכה יהיו נפילות. אנחנו לא רוצים שזה יקרה ואף אחד לא רצה שזה יגיע למצב שהגיע מול חיפה, אבל כשיש נפילה צריך לדעת לעצור אותה לפני שמפסידים ככה. אבל זה קרה והתפקיד של כולם זה לקום מזה. נכון ששלושה שחקני חמישייה היו חסרים אבל זה היה אמור להספיק, שחקנים היו אמורים לנצח את המשחק הזה. יש לנו חיסורים, כששחקנים יחזרו תראו קבוצה שונה. זה לא משהו שצריך לקרות וזה לא מתקבל על הדעת. יש לנו עוד עונה ארוכה ויש לנו שחקנים מספיק חזקים בראש כדי להרים את המצב. ביום רביעי יש לנו משחק על עונה שלמה באירופה, יש לנו משחקי גביע ולמשחקים האלו צריך להגיע בשיא שלנו . כמובן שאנחנו לא רוצים להפסיד בצורה כזאת, אבל בעונה יש עליות ומורדות, וכרגע הראש שלנו ביום רביעי. העונה הבאה? זו שיחה לעוד חצי שנה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully