וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ז'אן טבק והשחקנים יזומנו לשיחה". המאמן: "מתבייש"

6.2.2016 / 22:00

הצהובים בהלם לאחר ההשפלה שספגו ממכבי חיפה: "מה שקרה לא יעבור לסדר היום. טבק יצטרך להסביר את המצב, השחקנים נראים כבויים בחדר ההלבשה". המאמן: "הקבוצה לא משתפרת, אין לי תשובות למה שקורה". רמי הדר: "השחקנים שלי היו יכולים לאייש מחלקה בגולני"

one

עונה לא פשוטה עוברת על מכבי תל אביב. הדחה מהיורוליג, חילופי מאמנים, שחקנים ששוחררו ומה לא. אבל הערב (שבת), העונה המזעזעת של הצהובים הגיעה לשפל חדש. ז'אן טבק וחניכיו הושפלו במשחק הליגה מול מכבי חיפה, כשהפסידו 91:56 - התבוסה הכי גדולה בתולדות מכבי תל אביב בליגה המקומית.

"מה שקרה פה לא יעבור לסדר היום", אמר גורם בכיר במכבי תל אביב. "ז'אן טבק יצטרך להסביר את המצב. נכון, יש פצועים והסגל חסר, אבל הפסד כזה לא מקובל בשום אופן. השחקנים יזומנו לשיחה, גם עם טבק ידברו. השחקנים נראים כבויים בחדר ההלבשה".

"אני מתבייש כמאמן מהדרך שבה שיחקנו", אמר טבק. "אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שאני מתבייש. אין לי תשובות למה שקורה. הקבוצה לא משתפרת, אבל איך קבוצה מתקדמת, מה היא צריכה לעשות? אימונים, זו התשובה".

ז'אן טבק אמר במסיבת העיתונאים: "אין תירוץ לאיך שנראינו היום. היינו לא טובים מכל הבחינות, גם מנטלית וגם פיזית. אנחנו לא משחקים עם אינטנסביות ואנרגיה כמו שצריך. אולי זה קשור לכל הפציעות שהיו לנו. הדבר הטוב שאפשר להגיד זה שאנחנו עדיין נמצאים ומתחרים בשלוש מסגרות. אפשר להשתמש בהופעה הגרועה הערב כקריאת השכמה אחרונה".

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק לצד ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
שפל חדש. טבק עם וויצ'יץ'/ברני ארדוב

שמעון מזרחי אמר לתוכנית "שבת ביציע": "למכבי חיפה היה אחוז גבוה לשלוש, היא שיחקה נהדר, ואנחנו לא עמדנו בקצב. חשתי כבוד לצורה שבה שיחקה. כמובן שלא צריך למנות את השחקנים הרבים שחסרנו, ואת אלה שעלו פצועים. אלה רק תירוצים. לא שיחקנו כמו קבוצה, וזה חבל.

"לא שמחתי ולא עלצתי כשניצחנו את מכבי חיפה ב-40 הפרש. זה קורה. קבוצות נקלעות למצב לא נוח, בלשון המעטה. אנחנו בתקופה שנקראת בין המיצרים. שיחקנו מלובליאנה, עם קבוצה ששיחקה בלי חצי סגל. יש לנו ביום רביעי משחק גורלי מול ניז'ני. אנחנו חייבים לתת לשחקנים שלנו להחלים. זאת תקופה קשה ביורוליג (הטעות במקור), עם משחקים מכריעים בליגה ובגביע.

"טעינו עם המאמן? אני לא בטוח שיש לכם להמליץ על מאמן טוב ממנו. יותר טוב מגודס? לא אשווה. לטבק יש את היתרונות שלו. אבל אי אפשר לזרוק בוץ על המאמן בגלל המשחק הזה. עם סגל מלא, אותו מאמן ניצח את מכבי חיפה ב-40 הפרש".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי. ברני ארדוב
"אנחנו בתקופה שנקראת בין המיצרים". מזרחי/ברני ארדוב

"מה שהיה פה לא חדש אצלנו", אמר רמי הדר. "זו תוצאה של עבודה קשה. חבר'ה שאפשר לצאת איתם למלחמה. הם היו יכולים להיות מחלקה בגולני. כשיש שחקנים כאלו וכשאתה מדייק בביצוע - זה יכול לקרות. אני נהנה בטירוף מהעונה הזו, ומקווה שנעשה עם זה משהו".

"כולם ידעו שיהיה קשה מול מכבי תל אביב", אמר גרגורי ורגאס. "יש לה שחקנים עם עבר ב-NBA, היא עם שם גדול, אבל עשינו את זה. ניצחון על קבוצה כזו נותן מוטיבציה אדירה להמשך העונה".

"שיחקנו נהדר, הן בהגנה והן בהתקפה. כשאנחנו משחקים יחד, כך זה נראה", ציין ג'ון ברתולומיאו. "אנחנו מאוחדים, זה המפתח שלנו, זה מה שמייחד אותנו לעומת שאר הקבוצות. ההפסד בתל אביב במשחק הקודם ובגביע פגע בנו, זה מרגיש טוב לנצח".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

הלם בצהוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully