וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנדר: "לא החלטתי אם להירשם לדראפט, רוצה לשחק עונת יורוליג מלאה"

פורוורד מכבי תל אביב, שעתיד להיבחר בחמישייה הראשונה אם ייגש לדראפט הקרוב, התראיין בקרואטיה: "חשוב לדעת מתי אבחר ולאיזו קבוצה, לא מכיר את חוקי ה-NBA. החתימה במכבי - החלטה טובה"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מפסידה לאולימפיה לובליאנה

אחד השחקנים הצעירים המבטיחים ביותר בעולם, לפחות על פי הסקאוטים של ה-NBA, הוא דראגן בנדר. הפורוורד של מכבי תל אביב אמנם טרם הצליח להרשים העונה, אך בליגה הטובה בעולם בטוחים שהוא קריסטפס פורזינגיס הבא. אותם סקאוטים, שהגיעו השבוע ללובליאנה במיוחד כדי לצפות בפרוספקט, התאכזבו לדעת כי לא ישחק בעקבות פציעה בקרסול.

בנדר הקרואטי התראיין היום (שבת) במולדתו וסיפק כמה ציטוטים מעניינים בנוגע לדראפט הקרוב, בו הוא צפוי להיבחר בחמישייה הראשונה: "יש עוד חצי עונה, אבל עדיין לא קיבלתי החלטה אם אגש לדראפט או לא. חשוב לי לדעת מתי אבחר ולאיפה, זה מאוד קריטי. אלמנט חשוב הוא גם מה מצפה לי בעונה הבאה במכבי. הייתי שמח לשחק עונה שלמה ביורוליג".

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. קובי אליהו
יגיע לליגה הטובה בעולם? בנדר/קובי אליהו

בנדר המשיך: "בנוסף, הפורמט של ה-NBA לא מתאים לכולם ויש לי חוזה ארוך טווח במכבי וזה יכול לעזור לי. חשוב לי להמשיך ולחשוב על זה. אני לא יודע הרבה על חוקי ה-NBA, אני מקווה שיעזרו לי עם זה".

"אני חושב שעשיתי את הבחירה הנכונה כשהגעתי למכבי, יש פה תנאים מדהימים. יש לי זמן ומקום לעבוד וכל המאמנים עובדים איתי".

כשנשאל על כוכב ניו יורק ניקס, קריסטפס פורזינגיס, שנבחר בשנה שעברה במקום הרביעי, אמר בנדר: "יהיה קשה לשחזר את שנת הרוקי שלו. כמו דיבאץ', פטרוביץ' וקוקוץ', הוא פתח את הדלת לאירופאים אחרים כמוני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully