וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יוצאת לרוממה. סמית', רנדל ואמבקווה מחוץ לסגל

5.2.2016 / 15:56

סגל חסר מאוד יעמוד לרשותו של ז'אן טבק במשחק החוץ נגד מכבי חיפה (20:10, ספורט 5). בנדר ואוחיון יתלבשו. הפועל תל אביב תקווה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח את הרצליה (18:15, ספורט 5)

one

משחקי המחזור ה-19 בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם שני משחקים. במוקד משחקי המחזור תעמוד ההתמודדות בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, בשחזור רבע גמר הגביע הדרמטי בין הקבוצות לפני כשלושה שבועות (63:103 למכבי תל אביב בסיבוב הראשון ביד אליהו). הפועל תל אביב, שלא מצליחה להתרומם לכיוון הפלייאוף, תקווה לחזור לנצח כשתארח בביתה את בני הרצליה של מיקי גורקה (68:70 להרצליה באולם היובל בסיבוב הראשון).

גל מקל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יוצא למפגש מול האקסית. מקל/ברני ארדוב

מכבי חיפה - מכבי תל אביב (20:10, ספורט 5)

דווקא אחרי שורה של תוצאות נהדרות ועלייה עד המקום השלישי בטבלה, הרכבת של מכבי חיפה נעצרה בשבוע שעבר בהפסד חוץ להפועל חולון. הקבוצה של רמי הדר הגיעה לאולם החדש במרכז ללא רג'י באקנר שהיה פצוע בעינו ו-וויל גרייבס שנתפס לו הגב באימון יום לפני המשחק, ולא יכלה ליריבה מהמקום האחרון בטבלה. למרות ההפסד, בחיפה יצאו עם הרגשה טובה, שכן בסגל חסר ידעו לרשום משחק מכובד והוליכו לאורך רוב שלבי ההתמודדות. באקנר ישוב בוודאות לסגל למשחק נגד הצהובים, וגרייבס עדיין בספק קל, כשהירוקים רוצים לנקום ביריבתם על ההפסד הכואב ברבע גמר הגביע, בשעה שאיבדו יתרון בן 14 נקודות, 7 דקות לסיום.

ז'אן טבק אמר לקראת המשחק: "אנחנו נמצאים לפני שבוע חשוב ביותר, וזה מתחיל מחר בחיפה. זו קבוצה טובה מאוד, בטח במגרש שלהם, אנחנו זוכרים היטב את הקרב הקשה שהיה לנו בגביע. הם משחקים מאוד אגרסיבי, קבוצה איכותית ויש לי הרבה כבוד אליה.

"אנחנו סובלים מפציעות משמעותיות כבר הרבה מאוד זמן ולא צריך לדבר על זה יותר מדי, זה לא בשליטתנו. אנחנו צריכים לשחק חזק ולהגיב טוב לאגרסיביות שלהם. יוגב היום ערך איתנו אימון ראשון ונראה טוב, נראה איך הוא יקום מחר בבוקר. שון התחיל להתאמן איתנו אבל לא יותר מדי, אני מקווה שבאימונים הבאים נוכל לתת לו יותר".


מאמן מכבי חיפה רמי הדר אמר: "מכבי תל אביב שידרגה והעמיקה את הסגל מאז המשחק האחרון מולנו. באופן טבעי, מול קבוצה חזקה, צריך לצמצם למינימום את הטעויות ולא להוריד את רמת האגרסיביות לאורך המשחק, בכדי לסיים את הערב עם ניצחון".

מכבי תל אביב מגיעה למשחק בחיפה אחרי ההפסד בלובליאנה ביום רביעי, בו שיחקה בסגל חסר, ולפני המשחק החשוב נגד ניז'ני נובגורוד ביום רביעי, בו הפסד יעלה להם בסיום העונה האירופית. בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת בהפסד בסלובניה, כשהם משתדלים שלא לתרץ את התוצאה במחסור בשחקנים. הצהובים יגיעו לרוממה עם שלושה זרים בלבד - אלייז'ה מילסאפ, דראגן בנדר, שחוזר לסגל אחרי תקופה ארוכה ואייק אופייבו, כששלושת הזרים המובילים של הקבוצה העונה - בריאן רנדל, דווין סמית' וטרבור אמבקווה פצועים ולא יתלבשו. יוגב אוחיון, שעדיין סובל מפציעה בקרסול, נרשם בסגל הרחב, אך נמצא בספק להתמודדות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
בני הרצליה תהיה מבחן לא פשוט עבורם/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - בני הרצליה (18:15, ספורט 5)

עם הרבה ציפיות יצאה הפועל תל אביב ביום שני לאשקלון, שם פגשה את המארחת מכבי קרית גת, וחזרה מאוכזבת מאוד עם הפסד ביכולת רעה מאוד. הקבוצה של שרון אברהמי נראתה כבויה ורדפה אחרי המארחים לאורך כל המשחק. בהפועל לא מתכוונים לעבור בשקט על ההפסד, ומקווים להשלים את צירופו של הפורוורד דמטריוס קונגר מטריקלה היוונית עד תחילת השבוע ושהוא ישחק במחזור הליגה שאחרי פגרת הגביע. בינתיים, כדי שהסיכוי להכנס לרבע גמר הפלייאוף לא יהפוך מהר מאוד לחלום רחוק, יצטרכו האדומים לנקום בהרצליה על ההפסד מהסיבוב הראשון. מתן נאור סובל מפציעה בירך ובספק, ג'ון וויליאמסון צפוי לשחק לאחר שהפסיד את המשחק נגד קרית גת בשל פציעה בידו.

בבני הרצליה מגיעים למשחק לאחר שהצליחו לקטוע רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות עם ניצחון ביתי חשוב על הפועל אילת, וחזרו אל המקום הרביעי, מרחק ניצחון אחד בלבד ממכבי חיפה השלישית. הרצליה היו מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים, שלא התרגשו מהקאבק של אילת, וידעו לגמור את המשחק. בהרצליה יודעים שניצחון בדרייב אין יקרב אותם באופן ממשי להבטחת המקום השישי לפחות בתום הסיבוב השני, מה שייתן להם משחק ביתי נוסף בסיבוב השלישי. במועדון ירצו לשפר את מאזן החוץ החלש שלהם שעומד על שלושה ניצחונות בתשעה משחקים עד כה. מורן רוט ימשיך להעדר בשל פציעה בקרסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully