וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דמטריוס קונגר על סף סגירה

4.2.2016 / 19:39

הפורוורד האמריקאי (25, 1.98), המשחק בטריקלה היוונית, צפוי לעזוב את קבוצתו אחרי המשחק בסוף השבוע הקרוב ולהצטרף לאדומים במקומו של וולטר שארפ הנבחן שישוחרר

one

דמטריוס קונגר מתקרב להפועל תל אביב. הפורוורד האמריקאי שמשחק בטריקלה מהליגה הראשונה ביוון מעוניין לעזוב את קבוצתו וקיבל הצעה משופרת מהאדומים אמש (רביעי), כשההערכות ביוון הן שבשבת יערוך את הופעת הפרידה שלו מהמועדון המקומי. במקביל, האדומים ישחררו את וולטר שארפ שהצטרף בשבוע שעבר לאימונים, לאחר שגילו כי נמצא רחוק מאוד מכושר משחק, וייקח לו זמן רב עד שיוכל להתחיל להראות את הכשרון הרב שטמון בו. שארפ עשוי להתחיל להיבחן בימים הקרובים בשורות מכבי קרית גת.

קונגר (25, 1.98) הינו בוגר אונירבסיטת סנט בונאונטר משנת 2013 כשהוא רושם בעונתו האחרונה במכללות 14.2 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק. בשנה שלפני כן נבחר לחמישייה הראשונה של קונפרנס האטלנטיק 10. אחרי תקופה קצרה בליגה ברפובליקה הדומיניקנית חתם בליגה השנייה באיטליה בקיץ 2013, ובילה בליגה שנתיים מוצלחות מאוד. העונה עבר לטריקלה שמדורגת במקום התשיעי בליגה היוונית ורשם 16.5 נקודות ו-6.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בהפועל תל אביב קיימת אכזבה רבה מההפסד למכבי קרית גת שמנע מהאדומים לטפס למקום השמיני בטבלה. בקבוצה התחילו לקבל את העובדה שככל העונה לא יוכלו השנה להתחרות בצמרת הגבוהה, בעיקר בשל אכזבה מיכולת השחקנים הזרים שנחתו במועדון. בקבוצה ינסו בכל זאת לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר, וההגעה הצפויה של קונגר היא חלק מנסיונות החיזוק.

דמיטריוס קונגר, כדורסלן אמריקאי. AP
קרוב לאדומים. קונגר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully