וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: איסו לינגאנה חתם, אליחן על סף סיכום, אבידור יעזוב

2.2.2016 / 21:00

נועלת הטבלה מבצעת שינויים רבים בסגל: קשר הפועל תל אביב הגיע בהשאלה עד לסיום העונה, חלוץ בני סכנין צפוי להצטרף ואילו אבידור יעשה את הדרך ההפוכה. גם נמניה פטרוביץ' חתם

one

היום העמוס בהעברות של מכבי נתניה נמשך הערב (שלישי) עם החתמתו איסו לינגאנה, שמגיע מהפועל תל אביב בהשאלה עד תום העונה. הקשר מחוף השנהב, שעל המגעים בין הצדדים בנוגע לצירופו פורסם בוואלה! ספורט, רשם העונה 16 הופעות במדים האדומים בליגה, כשב-13 משחקים פתח בהרכב. בעונה שעברה כבש שמונה שערים במדי הפועל רמת גן מהליגה הלאומית.

גם צחי אליחן מבני סכנין על סף סיכום בקבוצה, כאשר יובל אבידור צפוי לעשות את הדרך ההפוכה. המגן הסרבי נמניה פטרוביץ' חתם בשעות הערב ואילו מילאן סמיליאניץ' עדיין מועמד לכפר סבא.

פטרוביץ' בן ה-23 רשם העונה 22 הופעות בכל המפעלים במדי פרטיזן בלגרד. לפני כמה ימים הוא כבר היה קרוב לחתימה ברוך חוז'וב הפולנית, אבל לבסוף המעבר שלו לא יצא לפועל.

נס זמיר עשוי להצטרף בהשאלה מבית"ר ירושלים למכבי נתניה. בנוסף, הקשר סאמח מרעב צורף לנתניה ממ.ס. כפר קאסם.

קבוצת הנוער של מכבי נתניה, בה משחקים לא מעט שחקנים שהשתלבו בבוגרים, הפסידה היום 5:0 לקרית שמונה, דבר שנלקח בצורה קשה מאוד במועדון.

נמניה פטרוביץ' חותם במכבי נתניה. האתר הרשמי של מכבי נתניה, אתר רשמי
עוד רכש. פטרוביץ' חותם/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי נתניה

השחקן האמריקאי-יהודי, בובי וורשואו נחת אחר הצהריים בישראל ויגיע במעמד של שחקן חופשי למבחנים במכבי נתניה. השחקן הגיע באמצעות סוכנו, שחקן העבר של מכבי נתניה, לאו קרופניק שהיה זה שהביא את ארון שוינפלד לישראל. וורשאו בן ה-27 שיחק במגוון תפקידים דפנסיביים בדאלאס מליגת ה-MLS, בין השנים 2011-2013 , ורשם 32 הופעות ושער בודד. בין השנים 2013-2015, שיחק בקבוצות בליגה השבדית והנורווגית, שם תופקד כקשר התקפי ומתחת לחלוץ ורשם 57 הופעות, ו-15 כיבושים.

הכסף שתקבל מכבי נתניה ממכירת ארון שוינפלד להפועל תל אביב יועבר לתשלום משכורות חודש ינואר וכן לתשלומים שונים שצריכה הקבוצה להעביר לספקים ולמס הכנסה. במכבי נתניה הסבירו אמש כי היו חייבים להשלים את העסקה מול הפועל תל אביב ולהעביר להם את שונפלד כבר בחלון ההעברות הנוכחי, מאחר שהמועדון היה בפלונטר מול האדומים, שאיימו לפוצץ את העסקה ולדרוש את ביטול ההסכם באמצעות בית המשפט.

בחדרי חדרים מסבירים במועדון ששחרורו של החלוץ היהודי-אמריקאי הוא הוכחה לכך שנתניה הרימה ידיים ומבינה שהיא כבר לא תישאר בליגה.

"אתם שוכחים שמי שהביא את הקבוצה למקום האחרון עם עשר נקודות בלבד אלה אותם שחקנים שהיום אתם אומרים שאסור לשחרר אותם", תקפו בקבוצה. "אם הם כאלה טובים, למה מכבי נתניה במצב כל כך חמור? כדי לגמור את העונה עם ראש מעל המים צריך לשחרר שחקנים בצורה מבוקרת ולחסוך בעלויות".

(עדכון ראשון: 7:31)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי נתניה, ארון שוינפלד. ניב אהרונסון
נתניה הייתה בפלונטר. שוינפלד/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully