וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט "היטמן" הארט חשף: "אני חולה בסרטן הערמונית"

אחד המתאבקים המפורסמים ביותר בהיסטוריה פרסם פוסט מרגש בחשבון הפייסבוק שלו, בו סיפר על המחלה שהתגלתה לו והודה: "בשנים האחרונות שילמתי מחיר מאוד יקר על הימים בהם ניסיתי להיות המתאבק הטוב בכל הזמנים"

ברט הארט, מתאבק WWE. AP
מבטיח להילחם במחלה בכל הכוח. הארט/AP

חדשות עצובות מגיעות אלינו הערב (שני) מעולם ה-WWE: ברט "היטמן" הארט, אחד מגדולי המתאבקים בכל הזמנים, חשף בחשבון הפייסבוק שלו כי בבדיקה אותה עבר התגלה שהוא חולה בסרטן הערמונית.

הארט כתב בפתיחות לב: "אני חש צורך לומר את האמת לחבריי, משפחתי ולמיליוני האוהדים שלי ברחבי העולם. בשנים האחרונות שילמתי מחיר מאוד יקר על הימים בהם ניסיתי להיות המתאבק הטוב בכל הזמנים. שילמתי מחיר יקר על כל ההיאבקות ה'מזויפת'. מלבד זעזוע מוח קשה שגמר לי את הקריירה וכמה ניתוחים שעברתי בצעירותי, עברתי בשנתיים האחרונות שתי החלפות ברכיים, שני ניתוחי בקע, ניתוח במרפק הימני וטיפול בזרוע הימנית, מה שעד היום מקשה עליי לכתוב.

שרדתי קרבות קשים רבים ועכשיו אני ניצב בפני הקרב הקשה מכולם. בחשש ופחד, אני מצהיר בגילוי לב על המלחמה שלי נגד מחלת הסרטן ממנה אני סובל. בימים הקרובים אעבור ניתוח, בתקווה להביס את האויב הזה פעם אחת ולתמיד. האוהדים שלי תמיד ראו בי גיבור ותמיד עשיתי כמיטב יכולתי לעמוד בציפיות שלהם, על הזירה ומחוצה לה. ניצחתי כנגד כל הסיכויים כשסבלתי משבץ ב-2002 וגם עכשיו אאבק. אני מקווה שאמצא את האומץ לעשות את מה שאנשים אמיצים בהם פגשתי בעבר עשו. אני נשבע עבור כל האנשים שאי פעם האמינו בי שאלחם ככל יכולתי בסרטן. אני מסרב להפסיד, לעולם לא ארים ידיים".

הארט בן ה-58 נולד בקלגרי, קנדה והפך לאורך שנות ה-80' ובעיקר שנות ה-90' לאחת האגדות הגדולות בתולדות ה-WWF, ששינה את שמו עם השנים ל-WWE. הוא היה אלוף העולם שבע פעמים והחזיק באליפות במשקל כבר חמש פעמים ב-WWF ועוד פעמיים ב-WCW, לשם ערק לתקופה מסוימת, לאחר "הדפיקה במונטריאול" המפורסמת מול שון מייקלס.

  • עוד באותו נושא:
  • ברט הארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully