וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: בני לם, יובל נעים וגיא צרפתי מועמדים לצד קורצקי

10.1.2016 / 8:10

דורון אוסידון טרם קיבל החלטות לגבי עתידו של ראובן עטר, אך אם יפטרו, סומנו מספר מועמדים לצד מאמן הפועל פתח תקוה. שחקנים על ירין חסן, שספג שריקות בוז: "חבל שהאוהדים האלה החליטו למרר לו את החיים"

one

עתידו של ראובן עטר ייקבע בהמשך היום (ראשון) בתום מספר שיחות שיקיים יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. קרוב לוודאי שגם ראש העיר מרים פיירברג תשוחח עם אוסידון, שהתלבט אמש כיצד לפעול לאחר ההפסד 2:0 מול הפועל חיפה, שהותיר את הקבוצה מעיר היהלומים במקום האחרון עם פער של 8 נקודות מחוף מבטחים. אוסידון ביקר לאחרונה די הרבה במשרדה של פיירברג ועדכן אותה בכל החלטה משמעותית שלקח. מן הסתם החלטה על החלפתו של עטר לא תתקבל בלי לעדכן קודם את ראש העיר, שסייעה העונה רבות בצד הכלכלי.

לנתניה יש אימון בשעות הצהריים היום כחלק מההכנה למשחק הגביע ביום שלישי מול נס ציונה. עטר צפוי להגיע לאימון ולהעביר אותו, אלא אם תתקבל הבוקר החלטה אחרת לגביו. אמש אמרו בסביבתו של אוסידון כי הוא יקבל את החלטותיו רק מאוחר יותר בשעות הערב ולכן קרוב לוודאי שעטר יעביר את האימון במתקן של הקבוצה כרגיל.

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
אוסידון טרם החליט. עטר/אדריאן הרבשטיין

עטר זכה בשבוע שעבר לגיבוי מלא מצידו של אוסידון, למרות שרבים בסביבת המועדון כבר הרימו ידיים באשר ליכולתו לחלץ את הקבוצה מהבוץ. המאמן בחר אתמול להעלות הרכב מאוד התקפי בחיפה והיו"ר אפשר לו לעשות זאת וקיבל את ההחלטה מתוך אמונה שניתן לעשות את השינוי בעזרת שלושת השחקנים החדשים שהוחתמו. אלא שאיציק כהן, טיאגו סאנטוס וסער בנבנישתי לא סייעו לנתניה להיראות טוב יותר ושוב סיימה הקבוצה בהפסד וללא שער זכות. בסיום המשחק העדיף אוסידון להימנע מירידה לחדרי ההלבשה ועזב את חיפה בדרכו הביתה. "גם כששלומי דורה פוטר, אוסידון לא הלך לחדרי ההלבשה וזה אולי סימן שזה הסוף של הקדנציה הקצרה של עטר", העריך גורם במועדון.

עטר הודיע אמש בסיום המשחק כי הוא לא מרים ידיים ולא מוותר. הוא הודה שלא תיאר לעצמו שהבעיות כל כך גדולות כשלקח את הקבוצה לפני כחודשיים והבטיח אז להביא את השינוי בתוך חודש וחצי. בתקופתו צברה הקבוצה רק שלוש נקודות מתוך 24 אפשריות והודחה גם מגביע הטוטו, שהיה מאוד חשוב למועדון מבחינה כלכלית.

במידה שעטר יפוטר על ידי אוסידון, ינסה היו"ר להביא את מנחם קורצקי מהפועל פתח תקוה, אבל אם לא יצליח במהלך לא מן הנמנע שבני לם יקבל את ההזדמנות להציל את המועדון. לם הוא המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ובתחילת העונה ראה את עצמו מועמד טבעי לאמן את הקבוצה. אז העדיף אוסידון את שלומי דורה למרות שרבים בעיר תמכו בשחקן העבר. כעת יהיה זה טבעי שאוסידון יבחן מחדש את אופציית לם שגם כך מקבל שכר במערכת ולא ייחשב לנטל כלכלי כמו הבאת מאמן חדש למועדון. אופציות נוספות הן השארת הקבוצה בידיים של גיא צרפתי וגם מאמן הפועל אשקלון יובל נעים מאמן בא בחשבון.

עוד באותו נושא

מכבי נתניה: ההחלטה לגבי עטר תוך 24 שעות, קורצקי עשוי להחליפו

לכתבה המלאה
יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. ניב אהרונסון
גם הוא נלקח בחשבון. יובל נעים/ניב אהרונסון

השחקנים במכבי נתניה חיכו אמש לשמוע על ההתפתחויות. "מחליפים כאן מאמנים בזמן שכל השחקנים אשמים יותר מכולם", אמר אחד השחקנים ביושר. "מי שהביא את המועדון למצב הזה זה קודם כל השחקנים".

ירין חסן ספג במהלך המשחק לא מעט קריאות בוז ממספר אוהדים ונראה היה כי הדבר מקשה עליו מאוד. "חבל שהאוהדים האלה החליטו למרר לו את החיים", אמר אחד השחקנים. "הם שורקים לו בוז על כל נגיעה בכדור ופוגעים בו ובקבוצה. עושים לו עוול כי הוא בחור כל כך חיובי ומחויב למועדון. אם הם אוהבים את מכבי נתניה, שיניחו לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully