וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ההחלטה לגבי עטר תוך 24 שעות, קורצקי עשוי להחליפו

9.1.2016 / 19:58

דורון אוסידון מתלבט לגבי עתידו של המאמן, שצבר רק שלוש נקודות מ-24 אפשריות. מאמן הפועל פתח תקוה מועמד, גם בני לם וגיא צרפתי. עטר לאחר ההפסד בחיפה: "זה שפל". אביב חדד צפוי להצטרף

one

יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון לא ירד הערב (שבת) לחדר ההלבשה בסיום משחק ההפסד 2:0 להפועל חיפה, ונראה כי בתוך 24 שעות יקבל החלטה האם לסיים את דרכו של ראובן עטר במועדון. אוסידון מתלבט בנוגע לשינוי בעמדת המאמן, אך אם יחליט על פיטוריו של עטר, המועמדים להחליפו הם מאמן הפועל פתח תקוה מנחם קורצקי, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בני לם או עוזר המאמן גיא צרפתי שזוכה להערכה רבה בקרב השחקנים. הבלם אביב חדד, ששוחרר מבני יהודה, סיכם את מרבית תנאיו במכבי נתניה וצפוי לחתום על חוזהו בימים הקרובים ולהצטרף לקבוצה.

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
בקבוצה מיואשים. ראובן עטר/אדריאן הרבשטיין

עוד קודם לכן, גורמים במועדון ציפו שעטר, שלא גרם לשום שינוי בקבוצה מאז מונה, ייקח אחריות ולפחות יציע לעזוב כדי שנתניה תוכל להביא מאמן אחר במקומו. עטר מבחינתו לא מתכוון להתפטר כרגע, למרות הציפייה במועדון שייקח אחריות וקריאות האוהדים לעברו במהלך ובסיום המשחק בחיפה.

עטר הבטיח עם חתימתו בקבוצה לפני כחודשיים, שבתוך חודש וחצי נתניה תיראה אחרת, וגם אחרי שקיבל שלושה שחקנים התקפיים במהלך השבוע בדמות טיאגו סנטוס, סער בנבנישתי ואיציק כהן, לא הצליחה הקבוצה לכבוש וספגה את ההפסד החמישי מתוך שמונה משחקים בהם עומד עטר על הקווים. למעשה, השיג עטר רק שלוש נקודות מתוך 24 אפשריות כשהקבוצה כובשת שני שערים בלבד. בנוסף הודח עטר עם נתניה מרבע גמר גביע הטוטו, מפעל שהיה חשוב מאוד כלכלית לקבוצה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

ראובן עטר אמר לאחר המשחק: "זה שפל חדש. תצוגה הגנתית רעה מאוד של כל הקבוצה. אני יכול להצטער בפני הקהל. בחצי הראשון הלא טוב שלנו הגענו למצבים טובים. היום גם מבחינה הגנתית, שהיה החלק החזק שלנו, היינו לא טובים. אין לנו הרבה זמן להרים את השחקנים עד לגביע. ההרגשה שלי היא רעה מאוד, אבל לא ארים ידיים. התחזקנו בחלק ההתקפי ונתחזק גם בחלק ההגנתי. הציפיות שלי היו יותר גבוהות שהגעתי ואני אשם לא פחות מהשחקנים ביחד נצא מזה. לא יהיה קל גם בגביע".

לאחר המשחק, מאמן הפועל חיפה, מאיר בן מרגי אמר: "חצי ראשון פנטסטי שלנו. השחקנים נתנו מעל ומעבר וצריך להמשיך ככה. החצי הראשון שלנו נגד בית"ר ירושלים היה גם כן טוב. המערך שלנו מצליח ולא רציתי לוותר, ולכן אלבז פתח והוכיח שהוא מצוין. לצעירים ששיחקו אצלי בנוער יש לב ענק, אבל הם צריכים להישאר צנועים ולעבוד קשה".

לשאלה אם ימנה עוזר מאמן אמר המאמן: "מה שיואב יחליט זה מה שיהיה. צריך להישאר צנועים ולאגור נקודות. באגה איכותי מאוד ויש מלחמה על ההרכב וזה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully