וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הפגישה הסתיימה, ההחלטה בידיו של גיא לוי

המאמן נפגש עם כבירי, שמע שסמכויותיו לא ייפגעו והתבקש להמשיך, אך ההערכות הן כי יסרב בשל הכוונה למנות את גוטמן לתפקיד המנהל המקצועי. אם יעזוב, מרקו בלבול או פליקס נעים מועמדים

one

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל תל אביב להפועל חיפה

הפגישה בין גיא לוי לאמיר כבירי הסתיימה, ולפחות הערב (שלישי) טרם התקבלה החלטה על שינוי בהפועל תל אביב. אחרי שבצהריים שוחחו המאמן והבעלים והשיחה הוגדרה כחיובית, גורמים במועדון אמרו כי לוי דרש פגישה נוספת בה שמע כי אלי גוטמן ימונה לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון. למרות זאת, המאמן התבקש להישאר והובהר לו כי סמכויותיו לא ייפגעו ויש רצון שימשיך. הכדור נמצא בידיו של לוי, שטען לפני כן בפני מקורביו כי לא ימשיך בקונסטלציה כזו, וכעת צריך לקבל החלטה. בכל מקרה, הוא צפוי להגיע לאימון הבוקר של הקבוצה.

בהפועל תל אביב מגחכים על הרכש שהגיע עד כה

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי, עם הבעלים אמיר כבירי ועם ניר אפרתי. יוסי ציפקיס
יש סיכוי להמשיך יחד? גיא לוי, למעלה, עם אמיר כבירי וניר אפרתי/יוסי ציפקיס

בין הפועל תל אביב לגוטמן יש הבנות בנוגע לחזרתו למועדון, כשהוא אמור להיות הדמות המקצועית העליונה ותחתיו יתמנה מאמן אחר. בהפועל תל אביב מדברים בשלב זה על שני שמות אפשריים שיגיעו אם גיא לוי יעזוב: מרקו בלבול או פליקס נעים.

גוטמן מעוניין להיות גם על הקווים, אבל לצד מאמן במשרה מלאה ולא העוזר הנוכחי וואליד באדיר. במועדון התכוונו להחתימו לארבע שנים, אך הפערים בין הצדדים גדולים וכרגע נראה כי הפרטים ייסגרו למשך התקופה הקרובה בשל נכונות שני הצדדים, ולאחר מכן תתבצע הערכה נוספת. על פי התכנון, גוטמן יארגן תכנית מקצועית בת ארבע שנים ויתווה את הקו לעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully