וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב וגיא לוי מחכים להחלטה של אלי גוטמן

האם גיא לוי בדרכו החוצה אחרי חודשיים בלבד? האדומים רוצים את גוטמן כמנהל ספורטיבי, לוי צפוי להתפטר אם גוטמן יגיע כסמכות מקצועית מעליו, ההנהלה עשויה לשחרר את המאמן ללא קשר. בקבוצה מגחכים על הרכש אסולין וזינו: "עד שהם ייכנסו לכושר תיגמר העונה"

one

בווידאו: הפועל תל אביב ממשיכה לאכזב בליגה

הפועל תל אביב ממשיכה לעבור ימים סוערים. נראה כי למרות ההתחזקות המאסיבית בשחקנים שהחלה אתמול (שני) עם החתמתם של גיא אסולין ולוטם זינו וצפויה להימשך בימים הקרובים, הלחץ של האוהדים נותן את אותותיו, וייתכן כי כבר בימים הקרובים הקבוצה תיפרד מגיא לוי.

על הנהלת הפועל תל אביב מופעלים לא מעט לחצים מצד האוהדים לפטר את המאמן, שהוחתם לפני כחודשיים בלבד. כידוע, הבעלים אמיר כבירי מחובר מאוד לאוהדים ונתון להשפעתם, ולכן האדומים שוקלים ברצינות חיזוק גם של הצוות המקצועי של המועדון. כלומר, אם לא יפטרו את לוי, אז לפחות ינסו במועדון להביא דמות מקצועית מעליו. האופציה הראשונה היא כמובן אלי גוטמן, עליו כבר מפנטזים מהקיץ בהפועל, ולמאמן הלאומי לשעבר הועברו מסרים כי הקבוצה מעוניינת בו כמנהל ספורטיבי. כרגע גוטמן עדיין לא נותן אור ירוק למהלך, אך ייתכן כי גוטמן אכן ישוב לקדנציה נוספת בהפועל. הבעיה במהלך שכזה היא שאם גוטמן אכן ימונה, גיא לוי לא יישאר בתפקידו, ויגיש את התפטרותו למועדון.

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי. יוסי ציפקיס
חודשיים. לוי/יוסי ציפקיס

כדי להבין איך הדברים יתבשלו צריך לחזור קצת אחורה ליום ראשון בערב. בשעות אחרי המשחק מול הפועל חיפה הגיעו להנהלת הקבוצה אין ספור הודעות מצד האוהדים שדרשו לפטר את המאמן לוי. בנוסף, אמירותיו של המאמן בסיום המשחק ("לא אני בניתי את הקבוצה") וההתנערות מאחריות של המאמן, גרמו ללא מעט כעס בקרב ההנהלה האדומה, שמצדה החלה לבדוק אופציות מקצועיות אחרות. חשוב לציין כי למרות הביקורת הגלויה בהפועל תל אביב על לוי ועל הישגיו המקצועיים מאז שהגיע, אתמול דווקא נערכה ישיבה ארוכה בין ההנהלה למאמן שבה התרכזו הצדדים בחיזוק הקבוצה.

כרגע, אין כוונה מיידית לפטר את המאמן, אך אם לא יהיה שינוי משמעותי ביכולת הקבוצה מול בני יהודה בשבת, לא מן הנמנע כי המהלך יתבצע כבר בשבוע הבא. עם זאת, בהפועל לא רוצים לחזור על הטעות שקרתה עם הפיטורים של מנדיונדו, ונראה כי הקבוצה לא תפטר את לוי עד אשר תחתים מאמן אחר.

הדברים כמובן תלויים גם ברצונו של גוטמן, ואם הוא יחליט להגיע להפועל - המשמעות המיידית תהיה פרידה של לוי מהקבוצה. הימים הקרובים יהיו קריטיים מאוד בהפועל בכל הקשור לצוות המקצועי, וכרגע כל הצדדים מגששים בכל הכיוונים, ועדיין לא התקבלה שום החלטה מעשית איך לפעול.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: גיא אסולין ולוטם זינו חתמו

לכתבה המלאה
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מופעל עליו לחץ. גוטמן/ברני ארדוב

ואם זה לא מספיק, בהפועל מעבירים ביקורת על החיזוק הנוכחי שהגיע ותוהים למה עדיין אין לא הוחתם חלוץ למועדון. "חייבים להחתים עוד קשרים, אין לו מספיק כאלה", צחק היום אחד השחקנים. מעבר לזה, גיא אסולין ולוטם זינו בשנה וחצי האחרונות שיחקו ביחד 778 דקות. שני השחקנים לא נמצאים בכושר משחק וגם אביחי ידין שצפוי לחתום שיחק העונה 208 דקות בלבד. "עד שהם ייכנסו לכושר כבר תיגמר העונה", אמרו גורמים במועדון.

לצד אלה, בהפועל שוקלים לחזור לאופציית טוטו תמוז. כרגע ההערכה היא שתמוז יסרב להצעת הפועל, לאחר המבוכה שנגרמה לו בשבוע שעבר כשבתקשורת פורסמו תוצאות הבדיקות הרפואיות של החלוץ שטרפדו את החתמתו. בכל מקרה, בהפועל מעוניינים להחתים שני חלוצים כשאחד מהם צפוי להיות זר והשני ככל הנראה יהיה אלון תורג'מן ממכבי חיפה, שגם יגיע בהשאלה עד תום העונה עם אופציה לרכישתו בסיומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד קשר. אסולין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully