וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גיא אסולין ולוטם זינו חתמו

יום עמוס במתחם חודורוב: אסולין בן ה-24 חוזר לארץ אחרי שנים ארוכות, במהלכן שיחק בין היתר במחלקת הנוער של ברצלונה. זינו חתם לחצי שנה עם אופציה לשנתיים נוספות

one

יום עמוס במתחם חודורוב. הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) על החתמתם של לוטם זינו וגיא אסולין, והם ינסו לסייע לגיא לוי ולשאר השחקנים באדום לחלץ את הקבוצה מהתחתית.

היום הזה התחיל עם ההודעה של האדומים על החתמתו של זינו בהשאלה מפ.צ תון עד תום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. בשעות הערב אסולין חתם לשנה וחצי והצטרף לסגל העבה של הפועל תל אביב.


אסולין בן ה-24 עבר לברצלונה ביחד עם משפחתו כשהוא היה בן 12. הוא הצטיין במחלקת הנוער של האימפריה הקטאלנית, אבל לא שיחזר את ההצלחה גם בקריירת הבוגרים שלו. אחרי ששוחרר מהבלאוגרנה הוא נדד לקבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי, הושאל לתקופה קצרה לברייטון ובהמשך עבר לראסינג סטנאנדר הספרדית. ב-2013 חתם בגרנאדה, אבל הושאל להרקולס אליקנטה מליגת המשנה. בעונה שעברה השתייך למאיורקה, אבל מיעט לשחק ובקיץ עזב את הקבוצה. בתקופה האחרונה התאמן בריינג'רס הסקוטית.

עם חתימתו אמר אסולין לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח להצטרף להפועל תל אביב, רציתי להגיע לפה כבר בקיץ אבל זה לא הסתדר ועכשיו אני פה ובכוונתי לתת את הכל ביחד עם החברים החדשים למען הצלחת הקבוצה והמועדון הגדול הזה. אני יודע שכרגע המצב לא הכי טוב מבחינת הטבלה, אבל אני בטוח שנצליח להוציא את הקבוצה ביחד לדרך חדשה, ובטווח הארוך יותר גם להגיע להישגים. אני מרגיש שמצאתי פה בית ומשפחה וזה גורם לי אושר גדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזר לישראל. אסולין/מערכת וואלה!, צילום מסך

זינו בן ה-23 גדל בהפועל באר שבע וב-2011 עלה לקבוצה הבוגרת. אחרי כשלוש שנים, בתחילת יולי של שנת 2014, יצא לתון השוויצרית, אך לרוע מזלו, שמונה ימים בלבד לאחר שחתם, נפצע בברכו בצורה קשה והחמיץ את כל עונת 2014/15. את העונה הנוכחית פתח בתון ושיחק לראשונה במדיה. בסך הכול רשם שש הופעות ליגה בקבוצה משוויץ.

זינו אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף להפועל תל אביב, זה מועדון פאר בכדורגל הישראלי, עם מסורת גדולה ומכובדת גם בליגה וגם באירופה, וקהל שמלווה את הקבוצה בהמוניו לכל מגרש. יש לי ולכולנו הרבה עבודה ואנחנו צריכים לדבר פחות ולעבוד קשה בכדי קודם כל לייצב את הקבוצה מבחינת מיקומה בטבלה וגם לשפר את המשחק הקבוצתי ואני בטוח שביחד נוכל לעשות זאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

על פי גורמים בשבדיה, הפועל תל אביב גיששה אצל החלוץ הנוק גויטום, שסיים את חוזהו בא.י.ק סולנה. גויטום בן ה-31 ייצג את נבחרות שבדיה בגילאים הצעירים, אבל לבש את מדי הנבחרת הבוגרת של אריתראה, ממנה הוריו היגרו לשבדיה. הוא שיחק בעבר באודינזה האיטלקית, מורסיה, ויאדוליד ואלמריה הספרדיות ובשלוש השנים האחרונות כיכב ב-א.י.ק. בעונה החולפת סיים כסגן מלך השערים של הליגה השבדית עם 18 שערים ובעונה לפני כן הבקיע 12 שערים. בהפועל תל אביב אגב, אמרו שלא מתקיימים מגעים עם גויטום.

(עדכון ראשון: 15:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully