וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים: "רפא בניטס יפוטר, ז'וזה מוריניו בדרך לריאל מדריד"

מהפכה דרמטית בריאל? הכותרות הראשיות בתקשורת המקומית מדווחות כי הנשיא פרס החליט שבניטס לא יוכל לשקם את היחסים הרעועים עם שחקניו, והחליט להחזיר את "המיוחד". עוד נטען: רונאלדו איים לעזוב

one

בווידאו: ה-2:10 של ריאל מדריד

ז'וזה מוריניו בדרך חזרה לריאל מדריד? הבוקר (רביעי) הכותרת הראשית של ה"אס" ושל לא מעט כלי תקשורת מקומיים מדווחות כי הבלאנקוס מתכננים להחזיר את המיוחד לברנבאו ולפטר את המאמן הנוכחי רפא בניטס. על פי הדיווח בתוכנית "El Larguero" בתחנת הרדיו הבכירה "Cadena Ser", ריאל כבר פנתה למוריניו, הפורטוגלי שאימן אותה בין השנים 2010 ל-2013 ופוטר לאחרונה מצ'לסי.

"לך תזדיין": אוהדי ריאל קיללו, רונאלדו ענה. צפו בקטע

ביונייטד מכחישים פגישה בנושא ואן חאל, ההזדמנות האחרונה בכריסמס?

סרחיו ראמוס: "פלורנטינו פרס הוא המלך, אנחנו רק כלי משחק"

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. קובי אליהו
מבוקש. מוריניו/קובי אליהו

נשיא ריאל מדריד לשעבר, רמון קלדרון, כבר רמז על האפשרות ש"המיוחד" יחזור למדריד מיד אחרי פיטוריו מצ'לסי, כשבמועדון יודעים שמוריניו מבוקש ועשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד, וביקשו ממנו לחכות לינואר בטרם ישיב לקבוצה האנגלית.

על פי הדיווח, הנשיא פלורנטינו פרס הגיע למסקנה שבתנאים הנוכחיים רפא בניטס לא יוכל להצליח, מאחר שכבר עתה הוא מסוכסך עם איסקו, במערכת יחסים רעה עם חאמס רודריגס, לא מקבל גיבוי מרוב השחקנים בחדר ההלבשה, וגם הקהל מגיב בבוז צורם בכל פעם ששמו נשמע ברמקולים בהצגת השחקנים. כמו כן נטען בתוכנית כי כריסטיאנו רונאלדו איים לעזוב את הקבוצה אם לא יהיה שינוי. בקבוצה עדיין לא בוטחים ביכולת של זינאדין זידאן לקחת פיקוד.

יש לציין כי רק בשבוע שעבר, עוד לפני הניצחון 2:10 על ראיו וייקאנו, פלורנטינו פרס אמר ש"בניטס הוא הפתרון, לא הבעיה" הבטיח את הישארותו ודחה את האפשרות שמוריניו יגיע. עם זאת, כעת נטען כי ייתכן שכבר במשחק הבא של ריאל, ב-30 בדצמבר מול סוסיאדד, בניטס לא יעמוד על הקווים.

מאמן ריאל מדריד רפא בניטס. Denis Doyle, GettyImages
איבד שליטה. בניטס/GettyImages, Denis Doyle

יש לציין כי באנגליה כבר טענו שמורינו סגור במנצ'סטר יונייטד ויחליף את לואי ואן חאל, כך שייתכן כי התחרות על שירותי "המיוחד" תגרום להחלטה מהירה. אתמול ז'ורז'ה מנדס, סוכנו של מוריניו, התייחס לדיווחים באנגליה ואמר שהמאמן לא מנהל מגעים עם יונייטד מאחורי גבו של ואן חאל. "אין כלום", אמר מנדס, "אנחנו לא יודעים מה יקרה בעתיד, אבל כרגע אין סיכום, אין בכלל שום הצעה רשמית, זה לא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully