וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונייטד מכחישים פגישה בנושא ואן חאל, ההזדמנות האחרונה בכריסמס?

למרות דיווחים ברוב כלי התקשורת באנגליה כי ההולנדי יפוטר עוד היום, גורמים בקבוצה טוענים כי היו"ר, אד וודוורד, נמצא בכלל בלונדון. בממלכה מתעקשים: "ההזדמנות האחרונה - במשחקי חג המולד"

one

בווידאו: ואן חאל מפסיד 2:1 לנוריץ'

דרמה באנגליה רגע לפני משחקי הכריסמס. בשעות הצהריים אנגליה רעשה בשל דיווחים רבים כי מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל, יסיים את דרכו במועדון עוד הערב (שלישי). בממלכה דיווחו כי ראשי השדים האדומים ערכו פגישה בה דנו בהמשך דרכו של ואן חאל, שעובר עונה בינונית מאוד ובמקביל לתוצאות לא טובות בליגה, כבר הודח מליגת האלופות כבר בשלב הבתים.

באנגליה טענו שיונייטד תודיע בשעות הקרובות על סיום תפקידו של ואן חאל וכניסתו של עוזר המאמן, ריאן גיגס, באופן רשמי לתפקיד ויעמוד על הקווים במשחקי הכריסמס, עד מינויו הצפוי של ז'וזה מוריניו לתפקיד.

עם זאת, בשעות ערב המאוחרות נתגלה כי יו"ר השדים האדומים, כלל לא נמצא במנצ'סטר ושפגישה כזו, אם התקיימה, נערכה בלעדיו ולא בטוח שוואן חאל היה המוקד. המאמן ההולנדי יישאר נכון לעכשיו בתפקידו, אם כי באנגליה מתעקשים שאם לא יצלח במשחקי חג המולד בשבוע הבא, יסיים לאלתר את תפקידו ויפנה את מקומו למוריניו.

ואן חאל (64) החל את קריירת האימון שלו ב-1991 באייאקס, וחווה שנים נהדרות בשורות קבוצת הפאר ההולנדית אותה עזב ב-1997 לטובת ברצלונה, לא לפני שזכה בליגת האלופות (1994/95). לאחר שתי אליפויות ספרד עזב לנבחרת הולנד, שב לקדנציה שנייה בברצלונה, החיה את הקריירה באלקמאר אותה הוליך לאליפות היסטורית, המשיך לבאיירן מינכן וחגג אליפות נוספת, שב לקדנציה שנייה בנבחרת הולנד שהסתיימה במקום השלישי של מונדיאל 2014, ובסיומו חתם במנצ'סטר יונייטד.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. רויטרס
כאן דרכינו נפרדות. ואן חאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully