וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הסדירה כניסה לכ-100 אוהדים, עליהם ייאסר ללבוש צהוב

7.12.2015 / 18:25

האלופה המריאה לקייב, המועדון פרסם כללי התנהגות נוקשים לפיהם האוהדים לא יכולים להכניס פריט לבוש או עידוד המזוהה עם הקבוצה, שכן מדובר במשחק ללא קהל. גרסיה יפתח. התחזית: 0 מעלות

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב נחתה הערב (שני) באוקראינה, לקראת המשחק מול דינמו קייב ביום רביעי שיסיים את קמפיין ליגת האלופות. למעט טל בן חיים הבלם, שהורחק מול צ'לסי והחלוץ הפצוע דיאן ראדוניץ', החליט המאמן סלבישה יוקאנוביץ' להוציא את כל שחקני הקבוצה ובתוכם יואב זיו, יובל שפונגין ועוז ראלי שלא היו בסגל במשחקים האחרונים בליגה. גם עדן בן בסט, שהפך לאב טרי שלשום, אמור לצאת עם יתר השחקנים.

מכבי תל אביב פרסמה כללי התנהגות לכ-100 אוהדים שיוצאים למשחק בקייב, להם הוסדרה כניסה כמוזמנים, למרות שמדובר במשחק ללא קהל ורק מכיוון שרכשו כרטיסים מבעוד מועד. המועדון הבהיר כי מכיוון שמדובר במשחק ללא קהל של הקבוצה המארחת, "אסורה הכניסה עם צעיפים, דגלים, חולצות מכבי, חולצות משחק וכל פריט לבוש ועידוד המזוהה עם מכבי תל אביב". כמו כן, הכניסה עם אביזרי עידוד, באנרים ושלטים אסורה, שכן האוהדים מישראל לא יישבו ביציע הרגיל של קבוצת החוץ אלא באזור קטגוריה 1.

זמן לאוהדים. ערן זהבי עם מעריצה/יוסי ציפקיס

הבלם קרלוס גרסיה שיפתח בהרכב טוען שהשחקנים ירצו לסיים את הקמפיין הכושל עם טעם טוב בפה. "אני לא יודע מתי יזדמן לי שוב לשחק בליגת האלופות, כך שאני רוצה לסיים את המשחקים עם זיכרון טוב", אמר גרסיה.

שחקן בקבוצה הוסיף בעניין: "זו ליגת האלופות ומי אנחנו שנבוא בלי חשק למשחק? כיוון שהמשחק חשוב כל כך לדינמו קייב ובגלל שהבית הזה רחוק מלהיות מוכרע, הרבה עיניים יצפו במשחק הזה שלנו. אין עלינו שום לחץ במשחק, כך שאולי נוכל להפתיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הזדמנות אחרונה. קרלוס גרסיה/יוסי ציפקיס

מזג אוויר חורפי מצפה לשחקני מכבי בקייב והקבוצה נערכה לכך בהתאם כשתטיס לאוקראינה ציוד חורף מלא. ההערכה היא שבזמן המשחק ישררו אפס מעלות בעיר.

בעוד שלמכבי תל אביב מדובר במשחק לפרוטוקול שבו היא תנסה להשיג נקודות בכורה במפעל, עבור דינמו קייב מדובר במשחק של להיות או לחדול כשניצחון שלהם יעלה אותם לשמינית הגמר ללא קשר לתוצאה במשחק המקביל בין פורטו לצ'לסי.

אלכסנדר דראגוביץ', הבלם האוסטרי של קייב, לא מזלזל בצהובים ואמר לקראת המשחק: "אנחנו באים במוטיבציה גדולה מאוד לנצח את המשחק הזה ולראשונה אחרי הרבה שנים להביא את דינמו קייב לשלב הנוקאאוט". על כך שהמשחק ייערך ללא קהל: "אנחנו מאוד נחסר את הקהל שלנו.

(עדכון ראשון: 12:18)

אלכסנדר דראגוביץ' שחקן דינמו קייב. רויטרס
במכבי ישמחו לראות אותו בפוזה דומה. אלכסנדר דראגוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully