וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נוטה לשחרר את אונואקו, גם אופייבו מתנדנד

30.11.2015 / 9:06

לאחר שיחות והתייעצויות, הצהובים נוטים לשחרר את הסנטר, שגם ייעדר מול נהריה (21:00, ערוץ 1). החיפושים אחרי שחקן גבוה בעיצומם. טבק: "ננסה להשיג תוצאות חיוביות לקראת היורוליג"

one

במכבי תל אביב חושבים כבר תקופה ארוכה על חיזוק הקבוצה וערכו בימים האחרונים שיחות אינטנסיביות ודיונים בנושא. לאחר התייעצות עם המאמן זאן טבק, מסתמן כי השחקן אשר ישוחרר הוא ארינזה אונאוקו. חוזהו של השחקן מסתיים בסוף דצמבר, כך שלא תהיה בעיה לשחררו. בנוסף, גם חוזהו של אייק אופייבו מסתיים בחודש הקרוב, אולם לא ברור אם השחקן ישוחרר, כשההחלטה שנפלה לגבי שיחרורו של אונאוקו יכולה לסייע להישארתו של אופייבו.

עם זאת, יש לציין במכבי לא שוללים את שיחרורם של שני השחקנים ובמקביל, כבר עורכים בדיקות לגבי צירוף של גבוה נוסף, כפי שפורסם כאן. לאחר ההפסד של מלאגה זעם גורם במכבי והבהיר: "שחקנים לא יכולים להיראות ככה כשמדובר במשחק כל כך חשוב, גיא גודס הלך והם צריכים להבין שהזעזוע הבא יהיה בסגל השחקנים".

ז'אן טבק מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לליגה. ז'אן טבק/ברני ארדוב

לאחר שהציגה משחק חלש ונחלה הפסד יורוליג נוסף מול מלאגה ביורליג, תנסה מכבי תל אביב להתאושש הערב (21:00, ערוץ 1) כשתפגוש בחוץ את עירוני נהריה. בשבוע שעבר השיגו הצהובים ניצחון קליל מול חיפה, אולם מכבי לא מקלה ראש ביריבה. גם עירוני נהריה המשיכה בשבוע האחרון בפתיחת העונה המרשימה שלה כשניצחה בחוץ את הפועל חולון ועלתה למאזן נאה של חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים. כ-2,500 צופים צפויים למלא את ההיכל בעין שרה.

ז'אן טבק לא רשם למשחק מול עירוני נהריה את יוגב אוחיון (מחלים מנקע בקרסול), את ארינזה אונואקו ודגן יבזורי,שעבר ניתוח בקרסול ייעדר כחודש וחצי מהמגרשים. למכבי נותר סיכוי לעלות שלב בירוליג, וחשוב לצהובים להגיע למשחק החשוב מול ססארי לאחר ניצחון בליגה.

טבק אמר לקראת המשחק: "ננסה להשיג תוצאות חיוביות מהמשחק מול נהריה, כי אנחנו מנסים להתאושש מהמשחק מול מלאגה, חשוב לנו לשפר את המשחק שלנו ולהתכונן למשחק היורוליג הקרוב שלנו ביום חמישי. עם זאת, אנחנו מכבדים מאוד את עירוני נהריה, זו קבוצה אגרסיבית, שמבצעת היטב דברים על המגרש, יש להם שחקנים שקשה לשמור עליהם, האם זו הכנה טובה עבורנו? אני מסתכל על כל משחק בנפרד, לא ליורוליג, כרגע המשחק מול נהריה הערב הוא המשחק החשוב לנו ביותר. אנחנו רוצים להציג משחק טוב הערב, ואז נתחיל לחשוב על המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully