וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו, כל העיניים לבאמברג: התרחישים לסיום שלב הבתים ביורוליג

אם מכבי תל אביב עדיין מפנטזת על עלייה לטופ 16, היא זקוקה לנס ושלושה ניצחונות (אם כי גם שניים עשויים להספיק). הנה מה שעשוי לקחת את ז'אן טבק לשלב הבא, או לשלוח אותו הביתה

one

אז מכבי תל אביב שוב נראתה רע, שוב הפסידה, הפעם 82:68 למלאגה בחוץ והידרדרה למאזן של שישה הפסדים וניצחון אחד בלבד. כרגע, הסיכויים של מכבי תל אביב להמשיך לטופ 16 נראים נמוכים מאוד ותלויים במשחק שייערך מחר בין דרושאפקה לבאמברג בטורקיה. הצהובים, אם הם עוד מאמינים שנותרו להם סיכויים לעלות, צריכים לקוות לניצחון של הגרמנים.

במקרה כזה, באמברג תהיה מחוץ למאבק העלייה ותבטיח את מקומה בין 16 הגדולות של המפעל. המאבק יתרכז בין מכבי תל אביב לדרושאפקה. הצהובים יצטרכו לנצח בכל שלושת המשחקים האחרונים שלהם, כולל מול דרושאפקה בחוץ, ולקוות שהטורקים יפסידו בכולם, כדי לסיים במאזן 6:4 ולעלות מהמקום הרביעי בבית, כשדרושאפקה תסיים במצב כזה עם 7:3.

במידה שדרושאפקה תעשה את שלה מחר ותנצח בבית את באמברג, העניין מורכב מעט יותר. גם הטורקים וגם הגרמנים יהיו במאזן 3:4 במצב כזה, בעוד מכבי תל אביב עם 6:1. לכן, הצהובים יצטרכו לנצח בכל שלושת המשחקים שנותרו להם ולקוות שאחת מהשתיים (באמברג או דרושאפקה) יפסידו בכל השלושה. בנוסף, מכבי תל אביב תצטרך לנצח את זו שתפסיד שלוש פעמים ב-12 נקודות הפרש לפחות, שזהו הפער בו הפסידה לשתיים בסיבוב הראשון. כאן חשוב לציין שלבאמברג יש במחזור האחרון מפגש ביתי מול נמושת הבית, ססארי, ולכן קשה לדמיין שתפסיד בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים שלה.

אגב, בתנאים מסוימים, ייתכן שגם מאזן 7:3 יספיק למכבי כדי להעפיל לטופ 16 - ובתנאי שדרושפאקה תפסיד בכל המשחקים שנותרו לה (כולל ב-12 הפרש ומעלה לצהובים במחזור הנעילה). היו כבר קבוצות שעברו שלב עם מאזן כזה בשנים קודמות.

יורוליג: מלאגה ניצחה את מכבי תל אביב 68:82

ז'אן טבק מתוסכל: "לשנות את מכבי תל אביב יהיה קשה, ייקח זמן"

. שחקני מכבי תל אביב איתי שגב, ג'ורדן פארמר, אייק אופייבו. קובי אליהו
זקוקים לנס/קובי אליהו

מה נשאר להן?

מכבי תל אביב - דינמו ססארי בחוץ, באמברג בבית, דרושאפקה בחוץ.

באמברג - דרושאפקה בחוץ, צסק"א מוסקבה בבית, מכבי תל אביב בחוץ, דינמו ססארי בבית

דרושאפקה - באמברג בבית, מלאגה בבית, צסק"א מוסקבה בחוץ, מכבי תל אביב בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully